تهدید برای یورش به مسجد الاقصی در راهپیمایی پرچم!!

وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی تهدید کرد فردا در جریان «راهپیمایی پرچم» به مسجد الاقصی یورش می برند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العربی الجدید، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی امروز(سه شنبه ۱۵ خرداد) در گفتگو با رادیو ارتش اسرائیل تهدید کرد که فردا چهارشنبه(۱۶ خرداد) در جریان «راهپیمایی پرچم» در شهر قدس اشغالی به مسجد الاقصی حمله خواهد کرد.

برپایی راهپیمایی پرچم به مناسبت روزی است که اسرائیلی ها آن را «روز قدس» می نامند. در این روز اسرائیل با سقوط نیمه شرقی شهر قدس اشغالی در سال ۱۹۶۷ جشن می گیرد.

 بن گویر درباره این راهپیمایی که از باب العامود و شاید در محله اسلامی در داخل شهر قدیم می گذرد، گفت: باید آنها در مکان مهم‌ترشان ضربه بخورند. در تمام این سال‌ها می گویند این کار مناسب نیست، الان وقت آن نیست. این مسئله کاملا برعکس است. وفتی جلوی آنها عقب نشینی می کنید، هفتم اکتبر(عملیات طوفان الاقصی) رخ می دهد.

وی افزود: ما در راهپیمایی فردا از باب العامود عبور خواهیم کرد و از جبل هیکل (مسجد الاقصی) برخلاف میل آنها و باوجود خشمشان بالا می رویم. ما باید بیاییم و بگویید که جبل هیکا برای ماست و قدس مال ماست. اگر خودمان را صاحب مکان بدانیم، دشمنانمان قدر ما را خواهند دانست.

 بن گویر در سخنان خود با ابراز تمایل برای برعهده گرفتن مسئولیت جبهه لبنان، گفت: اگر مسئولیت اسکادران هواپیماها، موشک‌ها و هر اتفاقی را که در شمال می‌افتد به من بسپارند، حزب‌الله متوجه می‌شود که پاسخ اسرائیل چگونه است.

بن گویر پیشنهاد کرد که اجازه ورود کمک های بشردوستانه به مدت یک یا دو ماه داده نشود. سپس خواهیم دید که آنها چه خواهند کرد.

کد خبر 1766741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha