طرح شهید عجمیان مدارس آذربایجان غربی اجرا می‌شود

مدیر سازندگی سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی گفت: طرح شهید عجمیان در ۲۱۳ مدرسه استان در پنج شهرستان برگزار خواهد شد.

سجاد عباسی، مدیر سازندگی سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: ۲۱۳ مدرسه استان در ۵ شهرستان در قالب طرح شهید عجمیان رنگ آمیزی  و شاداب سازی خواهند شد

وی افزود: در شهرستان های چالدران، ارومیه ناحیه ۲، انزل، پیرانشهر و تکاب این طرح در مردادماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

عباسی ادامه داد: هدف از اجرای طرح شهید عجمیان، مرمت، رنگ آمیزی و شاداب‌سازی فضای فیزیکی مدارس ،  تعمیرات میز و صندلی و برگزاری نشست های روشنگری و جهاد تبیین است.

مدیر سازندگی سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی گفت: استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش آموزان در اجرای این طرح، ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود، تعامل بیشتر مجموعه‌های بسیج و آموزش و پرورش را به همراه دارد.

وی افزود: این طرح برای اولین بار در تابستان ۱۴۰۲ که قرارگاه کشوری آن در شهرستان خوی با هدف بازسازی مدارس آسیب دیده از زلزله تشکیل شد.

عباسی گفت: قرارگاه کشوری امسال طرح شهید عجمیان در استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر دنا تشکیل خواهد شد  که یک اتوبوس گروه جهادی به این منطقه اعزام خواهیم داشت.

کد خبر 1766899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha