جبران همه عقب‌ماندگی‌ها با داشتن روحیه‌ای مانند شهید جمهور امکان‌پذیر است

سردار نظری گفت: اگر این روحیه در مسئولان و بدنه مدیران میانی باشد؛ با وجود آنکه برخی موجب عقب ماندگی و عدم پیشرفت بودند، اما با روش ایشان جبران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، پنجشنبه(۱۷ خرداد) در همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به شرکت‌ها و کارخانجات استان برگزاری این جشنواره را باعث گسترش گفتمان اقتصاد مقاومتی در بنگاه‌های اقتصادی استان دانست و یادآور شد: کرمان بهشت معادن است و ظرفیت‌های زیادی در حوزه اقتصادی دارد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با افزودن این نکته که هر چه اقتصاد مقاومتی نفوذ بیشتری داشته باشد، بهره وری افزایش می یابد؛ تاکید کرد: در بین خانواده ها هم باید این کار انجام و الگوسازی و رقابت سالم شود.
وی در ادامه با ابراز تاسف از فقدان رئیس‌جمهوری به دسیسه‌بازی دشمن علیه انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: آنها می‌خواهند با پمپاژ ناامیدی و ضریب دادن به مشکلات، مشارکت را پایین بیاورند و به سمت اهداف خود از جمله کشاندن ایران بر سر میز مذاکره و تن دادن به خواسته‌های آنان سوق بدهند.
سردار نظری با بیان اینکه نظام اسلامی از اولین خیزش‌ها در سال ۱۳۴۲، همه توطئه‌ها را به خود دیده است؛ افزود: امروز محزون از دست دادن رئیس جمهوری هستیم زیرا بودن مردان بزرگ مزیت‌هایی دارد و عدم حضور فیزیکی آنان رفتار و الگوی مدیریتی را به عنوان ظرفیت‌های دیگری برای ما به ارمغان می‌آورد.
وی با اشاره به برجستگی‌های شخصیتی شهید جمهور از جمله خستگی‌ناپذیری، مدیریت جهادی، مردمی بودن و... اظهار کرد: قطعاً اگر این الگو و سبک مدیریتی در سیستم کاری همه مدیران قرار بگیرد، حرکت نظام در تمدن نوین اسلامی و گام دوم انقلاب به اهداف تعیین شده رهبری می‌رسد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز در یک پیچ تاریخی در انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفتیم؛ به توطئه‌های شکل گرفته علیه نظام در فضای حقیقی و مجازی اشاره و بر لزوم هوشیاری و توجه به خصوصیات مدیریتی و رفتاری و ولایتمداری شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان تاکید کرد و گفت: باید با تولید محتوا نسبت به توطئه‌های فضای مجازی مقابله کرد تا برخی افراد خودباخته که نگاه به بیرون از کشور دارند، سوءاستفاده نکنند.
وی سپس با اشاره به سفرهای آیت‌الله رئیسی به استان کرمان و حضور در روستای تنگشاه در بین کوه‌های عنبرآباد و ریگان گفت: ایشان حساسیتی نسبت به رفع مشکلات مردم داشتند و اگر این روحیه در مسئولان و بدنه مدیران میانی باشد؛ با وجود آنکه برخی موجب عقب ماندگی و عدم پیشرفت بودند، اما با روش ایشان جبران می‌شود.

کد خبر 1766943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha