استفاده از ظرفیت اساتید برجسته کشوری در دوره آموزشی جوان پیشران

جعفر نیک نفس با بیان اینکه امروز چهار کلاس در حال برگزاری است، گفت: دو کلاس صبح و دو کلاس عصر امروز با حضور اساتید مطرح کشوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، جعفر نیک نفس در حاشیه برگزاری دوره آموزشی جوان پیشران، گفت: این دوره آموزشی از شب گذشته با حضور فعالان فرهنگی و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان آغاز شده و تا جمعه ادامه دارد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با بیان اینکه امروز چهار کلاس در حال برگزاری است، افزود: دو کلاس صبح و دو کلاس عصر امروز با حضور اساتید مطرح کشوری برگزار می شود.
وی بیان کرد: عملیات در عرصه که تربیت کنشگر اجتماعی است در سطح یک و دو در حال برگزاری می باشد.
نیک نفس خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با هدف آموزش راهکارهای تربیت جوان پیشران در حال برگزاری است و در راستای این دوره آموزشی، رویداد نقش نو برگزار می شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: در کنار برگزاری دوره آموزشی جوان پیشران، طرح اوقات فراغت تابستانی تحت عنوان مسجد کانون نشاط افتتاح شد.
وی عنوان کرد: در راستای طرح مسجد کانون نشاط، کانون های فرهنگی هنری با استفاده از ظرفیت های موجود و از طریق تعامل با نهادهای فرهنگی همچون آموزش و پرورش، هلال احمر و فنی و حرفه ای سعی می کنند تا تابستانی به یادماندنی برای بچه های مسجد رقم بزنند.

کد خبر 1766974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha