شما فعالین فرهنگی باید در مقابله با جنگ نرم دشمن آرایش جنگی بگیرید

عباسعلی مسلمی مهنی گفت: همان طور که در جنگ سخت در مقابل دشمن آرایش جنگی می گیریم باید در جنگ فرهنگی هم مقابل دشمن آرایش جنگی بگیریم و قطعا در این برهه از زمان کار شما فعالین فرهنگی در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن کمتر از شهادت نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عباسعلی مسلمی مهنی در دوره آموزشی جوان پیشران، ضمن تسلیت سالگرد ارتحال، قیام ۱۵ و شهادت رییس جمهوری و همراهانش، گفت: رییس جمهوری با شهادت مزد خدماتش را گرفت و چه بسیار خدماتی که تا پیش از این اطلاع رسانی نشده بودند و امروز همه متوجه آن خدمات شدند.
بخشدار ساردوئیه ابراز کرد: این بخش دروازه جنوب کرمان است و اگر از سمت شهرستان کرمان به سمت جنوب کرمان حرکت کنید اولین منطقه، ساردوئیه است.
وی با اشاره به اینکه ساردوئیه بام مسکونی ایران اسلامی است، اظهار کرد: این منطقه سرچشمه هلیل رود است و همه ما فرزندان هلیل رود هستیم.
مسلمی مهنی کار فعالان فرهنگی را مهم خواند و خاطرنشان کرد: دو نوع جنگ وجود دارد یکی جنگ سخت که در آن خاکریزها و ادوات جنگی مشخص است و دیگری جنگ نرم است که دشمن با نفوذ فرهنگی رخنه کرده است.
بخشدار ساردوئیه عنوان کرد: همان طور که در جنگ سخت در مقابل دشمن آرایش جنگی می گیریم باید در جنگ فرهنگی هم مقابل دشمن آرایش جنگی بگیریم و قطعا در این برهه از زمان کار شما فعالان فرهنگی در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن کمتر از شهادت نیست.
وی با بیان اینکه امروز شما فعالین فرهنگی، جبهه فرهنگی را با جهاد فرهنگی مدیریت می کنید، عنوان کرد: شما فعالین فرهنگی هر لحظه جان فدایی می کنید.


 

کد خبر 1766986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha