جایگاه ولایت فقیه حافظ انقلاب اسلامی است

محمدمهدی فداکار گفت: آنچه که تاکنون در حفظ انقلاب اسلامی موثر بوده و باعث شده تا  جامعه ایرانی اسلامی از هم نپاشد، ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب استاندار کرمان با حضور در دوره آموزشی جوان پیشران در جمع فعالین فرهنگی جنوب کرمان قرار گرفت.

محمدمهدی فداکار در جمع فعالین فرهنگی جنوب کرمان، گفت: آنچه که تاکنون در حفظ انقلاب اسلامی موثر بوده و باعث شده تا  جامعه ایرانی اسلامی از هم نپاشد، ولایت فقیه است.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: هم جایگاه ولایت فقیه و هم شخص ولی فقیه که امام خمینی (ه) بودند باعث حفظ این انقلاب شد و ایشان بسیاری از کارها را اصلاح کردند و در اواخر عمر با بازنگری در قانون اساسی، مجمع تشخیص مصلحت نظام را تشکیل دادند.

وی تصریح کرد: اگر جایگاه ولایت فقیه و ولی فقیه نبود قطعا کشور زمین گیر می شد و امروز هم به برکت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری است که این کشور و انقلاب اسلامی همچنان پا برجاست.

فداکار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه جمهور شهید، اظهار کرد: آیت الله رییسی شخص پرکاری بود که در برابر مردم تواضع داشت.

استاندار کرمان عملکرد دولت آیت الله رییسی در حوزه های مختلف را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: در این دولت بود که برای اولین بار به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اولین بار از خاک کشورمان سپاه، اسراییل را قرار داد. 
 
وی با بیان اینکه رییس جمهوری از جریان مقاومت حمایت کرد، افزود: آیت الله رییسی بر آرمان های انقلاب تکیه داشت و در سازمان ملل همه دیدیم که قرآن کریم و عکس شهید سلیمانی را بالا برد. 

فداکار بیان کرد: علی رغم اینکه به دولت فشار می آمد و بر علیه آن فضاسازی می شد اما رییس جمهوری نه خودش پاسخ می‌داد و نه اجازه می داد که کسی اختلاف افکنی کند.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: در مبارزه با فساد برای آیت الله رییسی خط قرمزی وجود نداشت و با هیچ کس مماشات نمی کرد.

وی با اشاره به این که جمهور شهید در حوزه فرهنگی به شدت ایستادگی کرد، یادآور شد: ارزش های اسلامی را در شعار و عمل احیا کرده و در مقابل دین و هدایت مردم احساس تکلیف می کرد.

فداکار با بیان اینکه آیت الله رییسی در حوزه دیپلماتیک محکم می ایستاد، تصریح کرد: در دفاع از مظلومین عالم به ویژه مردم فلسطین و غزه و دفاع از جبهه مقاومت با صراحت پشتیبانی می کرد و هم مظلومیت آنها را فریاد می زد.

استاندار کرمان ابراز کرد: در دولت آیت الله رییسی ۹ هزار کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشت که از این تعداد ۱۰۰ کارخانه در استان کرمان احیا شد. 

وی با بیان اینکه مردم قدردان زحمات رییس جمهوری هستند، خاطرنشان کرد: مردم وقتی تلاش صادقانه را ببینند پای کار می آیند و دیدیم در تشییع جنازه شهدای خدمت عده بسیار زیادی از مردم شرکت کردند

فداکار با بیان اینکه رییس جمهوری محکم در مقابل دشمن می ایستاد، عنوان کرد: او خود را خادم مردم می دانست و این روحیه خدمتگزاری رییس جمهوری نشان از خود ساختگی او داشت هم خدا به کارش برکت داد و شهادت را نصیبش کرد.

کد خبر 1767012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha