تشکیل حلقه های تربیتی ماحصل دوره آموزشی جوان پیشران

جعفر نیک نفس گفت: انتظار داریم پس از بازگشت مدیران کانون های فرهنگی هنری به شهرستان های شان در راستای این دوره آموزشی، حلقه های تربیتی تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، جعفر نیک نفس در حاشیه برگزاری دوره آموزشی جوان پیشران، گفت: امروز آخرین روز از برگزاری این دوره آموزشی است که همراه با برگزاری دو کارگاه آموزشی می باشد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: این دو کارگاه با موضوع کادر سازی و کار تشکیلاتی برگزار شد تا کانون های فرهنگی هنری با در دستور کار قرار دادن این مهم بتوانند زمینه پویایی هر چه بیشتر مساجد را فراهم کنند.
وی اظهار کرد: همچنین امروز با حضور فعالان فرهنگی یک دورهمی دوستانه برگزار می شود تا در این دورهمی مدیران کانون های مساجد با یکدیگر در زمینه فعالیت های فرهنگی تبادل نظر کنند.
نیک نفس ادامه داد: حضور در مسجد حضرت محمد (ص) و اقامه نماز و صرف ناهار پایان بخش دوره آموزشی جوان پیشران است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: انتظار داریم پس از بازگشت مدیران کانون های فرهنگی هنری به شهرستان های شان در راستای این دوره آموزشی، حلقه های تربیتی تشکیل شود.
وی بیان کرد: این حلقه های تربیتی متشکل از ۱۰ تا ۲۰ نفر از نوحوانان خواهد بود تا این جوانان با آموزش به نیروی جوان پیشران تبدیل شده و وارد عرصه عملیاتی شوند.
نیک نفس عنوان کرد: جا دارد از همکاری و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، قرارگاه شهید آوینی جنوب کرمان، قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا و طرح تربیتی چهره به چهره تشکر کنم.

کد خبر 1767022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha