آغاز دوره تربیت مدرس روانشناسی و پرسمان کودک در محمودآباد

حجت الاسلام رمضانی از آغاز دوره تربیت مدرس روانشناسی و پرسمان کودک ویژه مربیان قرآنی استان مازندران در شهرستان محمود آباد خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی- رئیس اداره امور قرآنی  تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن گرامیداشت ایام شهادت جوادالائمه علیه السلام به اهمیت آموزش مربیان قرآنی در بحث روانشناسی اشاره و اظهار کرد:به منظور تربیت مدرس روانشناسی و پرسمان کودک مورد نیاز دوره های تربیت مربی و آشنایی و انس کودک با قرآن کریم دوره هایی در استان برنامه ریزی و اجرایی شد است.

آغاز دوره تربیت مدرس روانشناسی و پرسمان کودک در محمودآباد

وی از برگزاری دوره تربیت مدرس روانشناسی و پرسمان کودک ویژه مربیان قرآنی استان مازندران در شهرستان محمودآباد خبر داد و افزود: این دوره ۹روزه است که اولین روز این دوره در مجتمع آموزشی تبیین چاکسر محمودآباد با حضور ۲۰ نفر از مدرسین استان برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی ادامه داد: دکتر ابوطالبی از اساتید اعزامی سازمان دارالقرآن الکریم کشور مدرس این دوره است.

آغاز دوره تربیت مدرس روانشناسی و پرسمان کودک در محمودآباد

وی گفت: مدرسان در این دوره مباحث روش تدریس، اختلالات یادگیری و روانشناسی رشد را آموزش می بینند و در پایان گواهینامه دوره از سازمان دارالقرآن به قبول شدگان اعطا می شود.

حجت الاسلام رمضانی یادآور شد: مربیان دارای گواهینامه تربیت مربی آشنایی و انس کودک با قرآن و فعال در موسسات قرآنی و دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته روانشناسی مجاز به شرکت در دوره هستند.

وی درپایان خاطرنشان شد: این دوره توسط اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و با همکاری موسسه قرانی نورالمهدی فریدونکنار درحال برگزاری است.

کد خبر 1767030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha