خدمت به محرومین سرلوحه کار دولت رئیس جمهور شهید بود

امام جمعه شهرکرد خدمت به محرومین را سرلوحه کار دولت سیزدهم خواند و اظهار کرد: راه این دولت و رئیس جمهور شهید باید با قدرت بیشتری ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱۸ خرداد) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، گفت: باید در انتخابات جدید، رئیس جمهوری مانند آیت الله رئیسی انتخاب کنیم تا دشمنان مایوس شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه افراد باید بر اساس توانایی‌های خود مسئولیت‌های مختلف را برعهده بگیرند، افزود: چنین فردی باید در مسئولیت خود مانند شهید رئیسی از تمام توان برای پیشرفت کشور و انقلاب بهره بگیرد.

امام جمعه شهرکرد خدمت به محرومین را سرلوحه کار دولت سیزدهم خواند و اظهار کرد: راه این دولت و رئیس جمهور شهید باید با قدرت بیشتری ادامه یابد.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه دشمنان به دنبال عدم حضور مردم در انتخابات پیش‌رو با تحریف خدمات دولت هستند، تصریح کرد: مردم بیدار ما مانند همیشه دشمنان را ناامید کرده و همانگونه که در تشییع شهدای خدمت حضوری پرشور داشتند در انتخابات نیز مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به سالروز ازدواج نورانی امام علی(ع) با حضرت زهرا(س) اشاره و خاطرنشان کرد: این زوج الهی الگویی پر از کمالات برای زوج‌های ما هستند و باید سیره زندگی آنان را در زندگی خود جاری و ساری کنند.

کد خبر 1767060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha