ترویج فرهنگ ازدواج ساده و آسان امری ضروری است

پیرایش ضمن تبریک سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و زهرا(س) گفت: ترویج فرهنگ ازدواج ساده، آسان، آسمانی و به موقع امری ضروری است.

مسعود پیرایش، دبیر ستاد هفته ملی ازدواج استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج، گفت: زوج های جوان و خانواده ها باید ازدواج آسمانی و زندگی سراسر خیر و برکت حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی ضمن تبریک آغاز هفته ازدواج، افزود: اولین روز ماه ذی الحجه مصادف است با سالروز ازدواج حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و امیرمؤمنان حضرت علی (علیه السلام) که از مهم ترین اتفاقات تاریخ شیعه است.


 وی با بیان اینکه ثمره این پیوند مبارک و سراسر مملو از عشق و محبت، درخت گهربار امامت است، اظهار داشت: تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت و حرکت در مسیری که ایشان برای ما ترسیم کرده اند سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

پیرایش با تاکید بر اینکه دین اسلام کاملترین دین ها است و برای جزء جزء زندگی انسان برنامه دارد، خاطر نشان کرد: یکی از این برنامه ها پیمان ازدواج زن و مرد با یکدیگراست و در حقیقت پیمانی برای پشتیبانی این دو از هم در تمامی مراحل زندگی است.


مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطر نشان کرد: ازدواج، عمل به دستور خداوند و اجرای سنّت رسول اکرم صلی الله علیه وآله و یکی از عوامل خوشبختی همسران است.


این مقام مسئول ادامه داد:ترویج فرهنگ ازدواج ساده، آسان و آسمانی؛ به موقع امری ضروری است و امیدواریم بیش از پیش شاهد آغاز زیبای زندگی مشترک جوانانمان در سراسر ایران اسلامی باشیم.


وی اظهار داشت: امید است، جوانان این مرز و بوم که تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع) هستند، با الگو قرار دادن منش زندگی مولی الموحدین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و با توکل بر خداوند متعال آغازگر زندگی‌های مشترک اسلامی باشند.

کد خبر 1767186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha