ثبت نام طرح «شمیم میقات» در طبس آغاز شد

قاسم زاده گفت: ثبت نام طرح تابستانی «شمیم میقات» به منظور غنی سازی اوقات فراغت از ۲۰ خرداد آغاز و تا ۲۹ خرداد ادامه دارد.

مهدی قاسم زاده-مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از برنامه های در دستور کار میقات الرضا طبس بحث غنی سازی اوقات فراغت تابستان است.

وی با اشاره به اجرای طرح «شمیم میقات» گفت: این طرح به همت آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس طی تابستان اجرا می شود و ثبت نام آن از ۲۰ خرداد آغاز شده است و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

قاسم زاده در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای این طرح در حوزه قرآن و معارف برگزاری کلاس های روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و قرآن پژوهی و احکام و مداحی در دستور کار قرار دارد.

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس ادامه داد: در حوزه هنری نیز کلاس های آموزش خوشنویسی، نقاشی، طراحی، عکاسی، خیاطی و جایزه سازی برگزار خواهد شد و برگزاری کلاس های آموزشی و علمی نیز در دستور کار است.

وی به کلاس های ورزشی اشاره کرد وافزود: کلاس های آموزش والیبال ویژه سنین ۶ تا ۱۸ سال و کلاس های آموزشی فوتبال ویژه سنین ۵ تا ۱۷ سال به همت این آستان طی تابستان برگزار می شود.

کد خبر 1767292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha