اندیشه شهید مطهری در دسترس همگان قرار گیرد

آیت الله عبادی با بیان اینکه اندیشه شهید مطهری در دسترس همگان قرار گیرد، گفت: اندیشه ناب مطهری، اسلام مجسم است و برای توسعه و گسترش آن باید به تربیت نیرو پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۲۰ خرداد) در دیدار با اعضای شورای راهبردی کانون فرهنگی تبلیغی بینش مطهر خراسان جنوبی اظهار داشت: اندیشه های ناب شهید مطهری مورد تایید اساتید آن بزرگوار از قبیل امام راحل و علامه طباطبایی بوده و تعقیب آن کار خوب و منحصر به فردی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: امور یک حقایقی دارد و واقعیت اشیا است و در مقابل آن باطل هم قرار دارد و اگر بی کم و زیاد، حق و باطل در مقابل هم قرار گیرند باطل اصلا نمی تواند مقاومت کند بنابراین حق همواره پیروز است و باید بالا بیاید و تعریف شود و در عمل مورد اجرا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مشکلی که در دنیا وجود دارد این است که باطل همیشه حواسش جمع است، افزود: کارهای کارشناسی شده دشمن، دقیق و به موقع و حساب شده است و به صورت جنگ ترکیبی ورود پیدا می کند.

آیت الله عبادی در ادامه بیان کرد: دشمن تا انقلاب پیروز شد دست به ترور مطهری و قرنی و ۱۷ هزار انسان فهمیده زد و جنگ هشت ساله را تحمیل کرد و سعی می کند تا اختلاف ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد جلوی انعکاس حقایق را بگیرد، گفت: دشمن بیدار و هوشیار است و حساب شده کار می کند و از تحریف و همه ابزار بهره می برد و باید بیشتر به این بپردازیم که در مقابل دشمن چه اقدامی انجام دهیم تا اندیشه مطهری در دسترس همگان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: دشمن می خواهد اسلام را خشن معرفی کند چون به این نتیجه رسیده اند که تنها اسلام است که می تواند حرف در دنیا داشته باشد و به همین دلیل می خواهند چهره ای از اسلام بسازند که همگان از آن وحشت داشته باشند.

آیت الله عبادی ادامه داد: طرحی باید به کار گرفته شود تا اندیشه های ناب از جمله اندیشه شهید مطهری گسترش پیدا کند و اسلام را آن طور که هست نمایش دهیم و همه از جمله حوزه های علمیه و دانشگاه ها مسئول هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز آگاهی جهانی در دنیا پیش آمده است، افزود: اندیشه ناب شهید مطهری با کمک نیروهای تربیت شده توسعه و گسترش پیدا کند و اندیشه ناب مطهری، اسلام مجسم است و باید به تربیت نیرو پرداخت.

وی در پایان گفت: با کارشناسی درست و برنامه ریزی یک حرکتی انجام شود تا اندیشه ناب مطهری به اجرا در آید و ذخایر عظیمی از مکتب اسلام داریم اما شبکه اطلاع رسانی نداریم.

کد خبر 1767319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha