آمادگی ستاد کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد جهت همکاری در برگزاری نهمین جام بازی‌های رایانه‌ای

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون‌های فرهنگی استان در صورت حمایت‌های مالی آمادگی دارد با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه در راستای برگزاری مطلوب نهمین جام بازی‌های رایانه‌ای همکاری و مشارکت لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کریم لایقی اصل» امروز در نشست با دبیر نهمین جام بازی‌های رایانه‌ای کشور که در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: در دولت‌های نهم و دهم تعدادی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان به خانه‌های دیجیتال مجهز شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع باعث جذب نوجوانان و جوانان به مسجد شد ولی در مقطعی حمایت از این خانه‌های دیجیتال به کلی به فراموشی سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه این خانه‌های دیجیتال باعث جذب فرزندان به مسجد بود و خانواده‌ها بهتر می‌توانستند در برنامه‌های مساجد حضور پیدا کنند، افزود: به دلیل عدم حمایت از این خانه‌ها، فرزندان به بازی‌های بیرون از مسجد روی آوردند.

لایقی اصل به برگزاری نهمین جام بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تشکیل حدود ۷۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان، این ظرفیت به لحاظ جمعیت مساجد برای شرکت در این جام وجود دارد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در صورت حمایت‌های مالی آمادگی دارد با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه در راستای برگزاری مطلوب نهمین جام بازی‌های رایانه‌ای همکاری و مشارکت لازم را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استان، کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت افزایش میزان جذابیت های برنامه های فراغتی مساجد و در نتیجه جذب این قشر از جامعه هدف، می توانند ایفای نقش کنند .

گفتنی است در این نشست علاوه بر بحث و تبادل نظر در زمینه برگزاری نهمین جام بازی‌های رایانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد، در زمینه ثبت گیم نت‌ها در درگاه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای جهت دریافت مجوز، تشکیل کارگروهی در این زمینه با همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، جمع آوری مراکز فروش بازی‌های غیر مجاز، تبلیغات و همچنین ضرورت همکاری سایر ادارات و نهادها در زمینه برگزاری جام بازی‌های رایانه‌ای در این استان بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 1767348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha