ایران قوی در گرو مشارکت حداکثری و حضور مردم در صحنه است

عمومهدی گفت: حضور گسترده و مشارکت در انتخابات زمینه ساز ایران قوی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم صبحگاه ستاد سپاه روح الله با اشاره به وظایف و رسالت های سپاه پاسداران، گفت: حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از مهمترین وظایف و رسالت های پاسداران است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه پای کار بودن مردم در صحنه های مختلف، یکی از مقوله های مهم پاسداری از انقلاب اسلامی در شرایط امروز است، بیان کرد: مردم پشتوانه و سرمایه های عظیم نظام هستند و دشمنان همواره درصدد هستند تا بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازند که این مهم هوشیاری همگان را می طلبد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور در میدان های مختلف همواره اراده و عزم ملی خود را برای پشتیبانی از نظام اسلامی نشان داده اند، ادامه داد: انتخابات یکی از این عرصه ها است و لذا باید با گفتمان سازی، اقناع سازی و جهاد تبیین این مهم انجام شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: به برکت هدایت های مقام معظم رهبری در طول چهار دهه گذشته تهدیدات و توطئه های دشمنان به فرصت های بزرگ تبدیل شده است.


سردار عمومهدی، با بیان اینکه باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم، گفت: امروز تحقق مشارکت در انتخابات مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب است و همه ما باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، بیان کرد: در این فرصت باقی مانده باید با همه ظرفیت ها و توان برای حضور و مشارکت حداکثری تلاش کنیم و نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنند.

وی با تاکید بر اینکه در این راستا باید از ابتکار، خلاقیت و همه ظرفیت ها استفاده شود، ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز ایران قوی است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران به هیچ وجه وارد مصادیق انتخاباتی نمی شود، بیان کرد: سپاه معیارهای رئیس جمهور اصلح را از دیدگاه مقام معظم رهبری برای مردم تبیین خواهد کرد.

سردار عمومهدی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، خاطر نشان کرد: ولایت پذیر بودن، استکبار ستیزی، خستگی ناپذیر، مردمی بودن، از دشمن نترسیدن، میدانی بودن و حضور در بین اقشار مختلف مردم از ویژگی های برجسته رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود و باید این ویژگی ها در دولت آینده استمرار داشته باشد.

کد خبر 1767362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha