لزوم تبیین جنایات آمریکا در پوشش دفاع از حقوق بشر

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با بیان اینکه آمریکا در پوشش دفاع از حقوق بشر جنایت می کند که باید دروغین بودن دفاع از حقوق بشر در غرب برای همگان تبیین شود، گفت: تبیین سیره عملی شهدای هفت تیر نیز در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در نشست ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت شهدای هفتم تیر ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اسرائیل در غزه و رفح با بیان اینکه با توجه به این که دهم ذی الحجه تا بیستم ذی الحجه بعنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده باید از همه ظرفیت های بقاع متبرکه و مساجد و هیات ها برای بزرگداشت اعیاد غدیر و قربان بهره گرفته شود، اظهار کرد: همچنین با بکارگیری از ظرفیت مواکب اربعین حسینی روز عید غدیر جشن غدیر در سراسر استان به ویژه در مرکز مازندران حدفاصل میدان ساعت تا میدان ابن شهرآشوب برگزار می شود.

لزوم تبیین جنایات آمریکا در پوشش دفاع از حقوق بشر

وی با بیان اینکه ششم تیر تا دوازدهم تیر به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده، افزود: متاسفانه نقض حقوق مهاجران و پناهندگان، زنان، ارسال تسلیحات و حمایت از نظام های دیکتاتوری، ایجاد جنگ و خونریزی و ... را از حامیان حقوق بشر آمریکایی شاهدیم.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به اعتراض دانشجویان آمریکایی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و سرکوب دانشگاهیان توسط پلیس آمریکا اشاره کرد و خواستار تبیین جنایات آمریکا پس از پیروزی انقلاب در بحث سوء قصد نافرجام به رهبر انقلاب، بمب گذاری دفترمرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰، ترور آیت الله صدوقی، شلیک ناو آمریکابه هواپیمای مسافربری ایران و بمباران شیمیایی در سردشت و... و. شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید آیت الله دکتر بهشتی سیدالشهدای انقلاب اسلامی و سیدالشهدای خدمت آیت الله سیدابراهیم رئیسی برلزوم معرفی و تبیین سیره عملی این شهدای والامقام در بحث مبارزه با استکبارجهانی شد.

لزوم تبیین جنایات آمریکا در پوشش دفاع از حقوق بشر

حجت الاسلام اصغری ولوجایی بابیان اینکه آمریکا ناقض حقوق بشر است، گفت: آمریکا پشت قضایای جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین است. در واقع آمریکا در پوشش دفاع از حقوق بشر جنایت می کند که باید دروغین بودن دفاع از حقوق بشر در غرب برای همگان تبیین شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان حجت الاسلام اکبری و حجت الاسلام قاسمی از شهدای هفت تیر برلزوم تبیین سیره عملی این دو شهید والامقام تاکید کرد و یادآورشد: مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفت تیر به ویژه شهیدان قاسمی و اکبری و چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در ساری با محوریت بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی اتمام حجت برای دو گروه شد یکی مسئولان که باید همانند آیت الله رئیسی خدمتگذار مردم باشند و دیگری مردم نیز باید رئیس جمهوری همانند آیت الله رئیسی را انتخاب نمایند.

کد خبر 1767411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha