ایجاد ۲۵۴ فرصت شغلی برای مددجویان میاندورودی

نجف زاده آکردی گفت: سال گذشته بیش از ۲۵۴ فرصت شغلی با ارزش ۳۲میلیارد تومان توسط کمیته امداد شهرستان میاندورود ایجاد شد.

روح الله نجف زاده آکردی- رئیس کمیته امداد شهرستان میاندورود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان اولویت این نهاد حمایتی است، اظهار کرد: هزار  و  ۶۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با بهره گیری از تسهیلات اشتغال بیش از ۲۵۴ فرصت شغلی توسط کمیته امداد شهرستان میاندورود ایجاد شد، افزود:  برای تحقق این مهم بیش از ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک های ملی، رفاه، ملت، تجارت، کشاورزی، صادرات، مهر ایران، رسالت  و همچنین صندوق امداد ولایت جهت اشتغال مددجویان، راه اندازی کسب و کار و یا رونق کسب و کار پرداخت شد.
 نجف زاده آکردی با بیان اینکه این تسهیلات عمدتا به مددجویان تحت پوشش این نهاد و خانواده این گروه و نیز دهک های پایین جامعه تعلق گرفت، تصریح  کرد: این تسهیلات در زمینه های صنایع دستی،
خریدتراکتور، خودرو، کشاورزی، دامپروری، خیاطی، خدماتی، تولیدی، صنعتی و... به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی گفت: متقاضیان وام اشتغال غیر مددجو با داشتن شرایطی از جمله سرپرست خانوار، نبود بیمه اجباری، دهک درآمدی پایین و ارائه جواز کسب معتبر می توانند از وام امداد استفاده نمایند.

کد خبر 1767438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha