ایجاد زیرساخت‌های مناسب بستری برای انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی در سواحل

مهاجر گفت: باید با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و برنامه‌های خوب فرهنگی، بستری برای انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی در سواحل فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان اظهار داشت: تلاش‌ و اقدام جهادی شهید جمهور رئیسی، دکتر زنگانه و دیگر مسئولان مرتبط، برای نجات خلیج و جزیره آشوراده و احیای سواحل استان ارزشمند و قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: وضعیت سواحل استان نسبت به گذشته متفاوت شده است و اقدامات ما نیز باید متفاوت و بهتر از گذشته باشد.

وی ادامه داد: افزایش ۳۵۰ درصدی اعتبارات و توجه دولت به سواحل استان در شرایطی که در گذشته به سواحل گلستان بی‌توجهی صورت می‌گرفت، فرصتی است که می‌تواند آورده‌های خوب و مثبتی را برای استان داشته باشد.

مهاجر گفت: سواحل در فضای گردشگری و نشاط اجتماعی استان، بسیار مفید و موثر است و این حق مردم شریف استان است که بستر استفاده از این نعمت خدادادی به بهترین شکل برای آنها فراهم شود.

وی افزود: باید با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و برنامه‌های خوب فرهنگی، بستری برای انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی در سواحل فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تاکید کرد: باید مراقبت شود شاهد رفتارهای خارج از قانون، عرف و شرع اتفاق نباشیم، میراث فرهنگی باید با نظارت بر تورهای گردشگری از رفتارهای دور از شأن مردم فهیم و متدین استان و شهرستان‌های ساحلی جلوگیری کند.

وی گفت: با توجه به در پیش بودن محرم و تلاقی آن با فصل تابستان می‌توان از سواحل برای برگزاری مراسمات عزاداری محرم بهره‌مند شد.

کد خبر 1767552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha