شهید جمهور بر روایت پیشرفت تاکید داشت

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت گفت: شهید جمهور هم خدمت را رقم زد هم تلاش برای روایت خدمت و پیشرفت داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام حامد تقدیری، سه‌شنبه(۲۲ خرداد) در همایش روایت خدمت(روایت هزار روز خدمت دولت شهید جمهور در کرمان) رئیس جمهوری شهید را گفتمان انقلاب اسلامی توصیف کرد.
رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت افزود: وقتی سند این ستاد نوشته و ابلاغ شد، خود من تعجب کردم که در شلوغی ستادها، این چه ستادی است؟ اما آیت‌الله رئیسی گفتند جنگ امروز، جنگ روایت‌ها است و مواظب باشید شما را خطا روایت نکنند؛ به خط بزنید من هم کمک می‌کنم.
وی با افزودن این مطلب که شهید جمهور گفتند باید روای تربیت کرد؛ بخشی از خدمات و پیشرفت‌های دولت شهید جمهور را بازخوانی کرد.
حجت‌الاسلام تقدیری در همین رابطه به نصب موفقیت‌آمیز سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از ۲۲ سال که دولت‌های قبل منتظر توتال و خارجی‌ها بودند؛ اشاره و بیان کرد: افتتاح این فاز در حالی با حضور شخص رئیس‌جمهوری افتتاح شد که تیم حفاظت خطر انفجار را به ایشان گفته بودند.
وی به تشکیل دو بار جلسه شورای عالی فضایی در دولت شهید جمهور پس از ۱۵ سال وقفه؛ پرتاب ۱۲ ماهواره موفق؛ اعطای دو میلیون و ۵۸۰ هزار مسکن و قطعه زمین در حالیکه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تعطیل بود؛ اظهار کرد: ۳۷ هزار قطعه ۲۰۰ متری فقط در بوشهر واگذار شده است.
رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت با بیان اینکه روایت همت جوانان و نوجوانان در این دولت انتها ندارد؛ به پرچمداری بانوان در روایت پیشرفت هم اشاره و تصریح کرد: ۵۰ درصد کار در ستاد به عهده بانوان است و گام دوم، گام فرماندهی بانوان است.
وی به حضور دختران روایتگر حاج‌قاسم اشاره کرد که بسیاری از مجموعه‌ها را فعال کردند و دختران ۲۶ استان و بیش از ۱۵ دختر از ملیت‌های مختلف نیز به این مجموعه پیوستند.
حجت‌الاسلام تقدیری خاطرنشان کرد: شهید جمهور هم خدمت را رقم زد هم تلاش کرد روایت خدمت را رقم بزند ما هم باید خدمت کنیم هم روایت خدمت را که مسیر شهادت از روایت می گذرد.

کد خبر 1767569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha