جشن وصال در بیرجند و فردوس برگزار می شود

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی از برگزاری دورهمی بزرگ زوج های زندگی به سبک رضوی تحت عنوان جشن وصال در شهرهای بیرجند و فردوس به مناسبت هفته ازدواج خبر داد.

فاطمه شاد-مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: به مناسبت هفته ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) دورهمی بزرگ زوج های زندگی به سبک رضوی تحت عنوان جشن وصال در دستور کار کانون خدمت رضوی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا جشن وصال در شهرهای فردوس و بیرجند ویژه زوجین جوان برگزار می شود و زوج هایی که از سال ۱۴۰۰ تاکنون ازدواج کرده اند می توانند در این مراسم شرکت کنند.

شاد به برگزاری جشن وصال در بیرجند اشاره کرد و افزود: این جشن روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ساعت هشت صبح در محل هیئت ابوالفضلی بیرجند برگزار خواهد شد و سخنران این مراسم حجت الاسلام دهنوی کارشناس حوزه خانواده خواهد بود.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی با بیان اینکه جشن وصال در فردوس نیز اجرا می شود، افزود: به مناسبت هفته ازدواج گردهمایی رزوجین جوان به همت کانون خادمیاران رضوی در فردوس سه شنبه ۲۲ خرداد برگزار می شود.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری جشن وصال توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج ساده و آسان است و امیدواریم خانواده ها به این مسئله بیش از گذشته توجه کنند.

کد خبر 1767594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha