برنامه امارات برای ساخت ۵ مسجد در شبه‌قاره

انجمن خیریه شارجه در امارات قصد دارد در طول دهه ذی الحجه ۲۰۰ هزار درهم برای ساخت پنج مسجد در هند جمع آوری کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ۲۴ شارجه،  انجمن خیریه شارجه اعلام کرد: در حمایت از طرح «ساخت مساجد» در چارچوب طرح‌های دهه ذی الحجه، این انجمن کمک های مالی را از کسانی که مایل به حمایت ازساخت مسجد هستند، دریافت می کند.

محمد عبدالرحمن آل علی، مدیر پروژه‌ها و کمک خارجی در انجمن خیریه شارجه گفت: هدف جمع آوری ۲۰۰ هزار درهم برای ساخت پنج مسجد در هند است.

وی از نیکوکارانی که مایلند در ذی الحجه، اقدامات خیریه خود را افزایش دهند، خواست تا از نرم افزار آسان اهدایی که توسط انجمن از طریق پیوند هوشمند در دسترس است، بهره مند شوند. با این نرم افزار امکان پرداخت صدقه از طریق کارت‌های اعتباری فراهم می شود. همچنین از طریق پیامک کوتاه نیز این مسئله قابل انجام است، همچنین کسانی که مایلند مبلغ را به صورت دستی تحویل دهند، می توانند کمک های خود را به نماینده انجمن تحویل دهند.

 وی افزود: ما مشتاقانه منتظر جمع آوری ۲۰۰ هزار درهم برای ساخت مسجد هستیم، هر مسجد در واقع ۴۰ هزار درهم هزینه خواهد داشت،  ساخت پنج مسجد برای استقبال از ۳۶۵ نمازگزار انجام می گیرد، در واقع برای هر مسجد ۷۳ نماز گزار است. مکان ساخت مساجد براساس مطالعات جغرافیایی انجام شده توسط دفتر منطقه ای انجمن برای مناطق فاقد پروژه های عمومی و خدماتی که مهم‌ترین آن پروژه ساخت مساجد است،انجام می گیرد.

آل علی گفت: ساخت مساجد و بازسازی آنها از بهترین اعمال است؛ به همین دلیل این انجمن به ساخت بیشتر مساجد در کشورهای مختلف جهان براساس تمایل نیکوکاران و با هماهنگی و همکاری سفارتخانه ها و کنسولگری های امارات در بسیاری از مناطق جهان صورت می گیرد.

کد خبر 1767601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha