۵۶۱ صندوق رای برای انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است

فرماندار ارومیه گفت: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ارومیه ۵۶۱ صندوق رای در این حوزه انتخابیه نهایی شده است.

غلامحسین عماری، فرماندار شهرستان ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، با بیان اینکه برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ارومیه ۵۶۱ صندوق رای در این حوزه انتخابیه نهایی شده، گفت: در روستاهای بخش مرکزی ۱۲۱ شعبه و در بخش سیلوانا ۴۳ شعبه و در بخش صومای برادوست ۳۵ شعبه و در بخش نازلو ۴۱ شعبه و در بخش انزل ۲۶ شعبه آماده دریافت آرای مردم خواهد بود.

عماری ادامه داد: همچنین در این دوره ۱۶۷ صندوق سیار برای جمع آوری رای در مناطق شهری و عمدتا  روستایی و همچنین سایر مراکز و اماکن  تدارک دیده شده است.
فرماندار ارومیه اظهار کرد: در شهر ارومیه ۳۰۰ نقطه در شهرهای مراکز بخش های چهارگانه بخش سیلوانا ۵ نقطه،  صومای برادوست ۵ نقطه، انزل ۴ نقطه و  نازلو ۶ نقطه و همچنین در تمامی روستاهای شهرستان برای تبلیغات انتخابات مهیا و مشخص شده است.

عماری افزود: اگر در فضای خارج از فضای تعیین شده  و خارج از دستورالعمل ها و چهارچوب‌ها شاهد تبلیغات باشیم براساس قوانین مربوطه برخورد خواهد شد.

فرماندار ارومیه بیان کرد: فضا و بستر لازم برای تبلیغات مساوی و عادلانه برای تمام نامزدهای انتخاباتی را فراهم کردیم و انتظار داریم در محل‌های تعیین شده به تبلیغ خود بپردازند.

وی در پایان چهار واژه سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت را الگو، مبنا و راهبرد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد.

کد خبر 1767603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha