مسیر خدمت گذاری انسان های شایسته در جمهوری اسلامی هموار است

مومنی شریف با بیان‌اینکه در جمهوری اسلامی مسیر برای تصدی مدیریت انسان ها ی شایسته هموار است، خواستار مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب رئیس جمهور خدمتگذار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محسن مومنی شریف- نویسنده برجسته و فرهیخته کشور در ویژه برنامه فرهنگی هنری «سوگ جمهور» و معرفی کتاب «صبح شام» زندگینامه شهید امیرعبدالهیان که به میزبانی حوزه هنری استان برگزار شد با بیان اینکه باورمندی سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانشان سخت و طاقت فرساست، اظهار کرد: شهادت رئیس دولت مردمی سیزدهم تجدید عهدی برای ملت با نام‌آوران انقلاب اسلامی نظیر شهید رجایی بوده است.
وی به ۱۷تیر سال۱۴۰۰و گزارش ناجا درخصوص شایعات کابینه ایت الله رییسی اشاره کرد و افزود: در ابتدای دولت سیزدهم کشته شدگان کرونا بیشمار بود و به معنای واقعی کلمه خزانه خالی بود و دیگر مشکلاتی که ارثیه دولت های پیشین بود.
مومنی شریف با بیان اینکه آیت الله رئیسی خدا را بالاتر از تمامی مشکلات و بحران ها می دیدند وبرای همین در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند، گفت: فرهنگ خدمت میراث شهیدجمهور است.
وی درادامه به دوستی ۴۰ساله خود با شهید امیرعبدالهیان اشاره کرد و افزود: شهید امیرعبدالهیان انسانی خودساخته بودند.
مومنی شریف با بیان‌اینکه در جمهوری اسلامی مسیر برای تصدی مدیریت انسان ها ی شایسته هموار است، گفت: شهید حسین امیرعبدالهیان متواضع و مودب بود و هرچه مسئولیت این برد بالاتر می رفت تواضع وی بیشتر می شد.
وی با بیان اینکه صبح شام به ماجرای سوریه، برجام و... اشاره دارد، ادامه داد: تحلیل های حسین امیرعبدالهیان و یادداشت های روزانه این دیپلمات شهید نیز در این کتاب آمده است.
مومنی شریف اضافه کرد: ویژگی های شهید سلیمانی از منظر شهید امیرعبدالهیان نیز بخش سوم کتاب صبح شام است که در حال چاپ است.
وی به دیدار هنرمندان با ایت الله رییسی اشاره کرد و گفت: آیت الله رئیسی برای رفع دغدغه همه ی اقشار تلاش داشتند برای رفع نگرانی های هنرمندان نیز دغدغه مندی خاص داشتند.
مومنی شریف به انتخابات پیش رو اشاره کرد و خواستار مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب رئیس جمهور خدمتگذار شد.
وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های مکتب هنر انقلاب اسلامی معرفی اسوه هاست، گفت: معرفی سیره عملی شهدای خدمت با زبان هنرموردتوجه باشد.

کد خبر 1767607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha