راه و مسیر آیت‌الله رییسی ادامه پیدا کند

حجت الاسلام رازیانی گفت: راه و مسیر شهید جمهور آیت الله رییسی باید ادامه پیدا کند و رییس جمهور بعدی در مسیر این شهید والا مقام گام بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز سه شنبه ۲۲ خرداد ماه در نشست هم‌اندیشی چله خدمت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری که درمجتمع نور برگزار شد، اظهار کرد:رییس جمهور شهید شیوه دیگری از خدمت را به همگان نشان داد و بر خلاف دیگران که در پایان هفته‌ها استراحت می کردند ایشان به سفرهای استانی می رفتند و در راه خدمت به مردم گام بر می‌داشتند.

وی افزود: شهید آیت‌الله رییسی برخی از صنایع و کارخانه‌های بزرگ که در گذشته با نام خصوصی‌سازی اداره می‌شد و در ورطه ورشکستگی قرار گرفته بود را به چرخه تولید برگرداند و به رفع مشکلات کارگران می‌پرداخت.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: کسانی که تا دیروز راه و مسیر آیت الله رییسی را به تمسخر می گرفتند امروز اعتقاد دارند باید راه و روش این شهید جمهور ادامه پیدا کند.

شهید جمهور در خدمتگزاری به مردم به عالی ترین شکل ممکن عمل کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تاکید کرد: شهید جمهور و سایر شهدای خدمت در خدمتگذاری مردم به عالی‌ترین شکل ممکن عمل کردند و در این مسیر ناب ترین گوهر وجودی شان را تقدیم کردند و به نحو احسن به تکلیف خود عمل کردند.

وی گفت: باید ببینیم ما در این مسیر چه وظیفه ای داریم و ادامه دهنده راه و مسیر شهدا باشیم نه اینکه بنشینیم و تاسف بخوریم و بینیم چه کسی جایگزین این رییس جمهور می شود.

حجت الاسلام رازیانی اضافه کرد: ما معتقدیم شان و جایگاه تشکل های دینی هیات و موسسات قرآنی و فرهنگی و در راس روحانیون و مادحین بالاتر از این هستند که خرج برخی افراد و اشخاص شوند.

وی ادامه داد: حتی اگر این فرد بزرگ و ارزشمند و تراز اتقلاب باشد ما وظیفه داریم راه شهید رییسی و گفتمان آیت الله رییسی را برای مردم روشن کنیم تاهر فردی انتخاب شد به خود اجازه ندهد که راهی به جز راه این رییس جمهور شهید را برود.

باید برای پاسداشت خون شهدا گام برداریم

وی اضافه کرد: اکنون تکلیف ما بیشتر است و باید این گفتمان و راه واضح شود تا کسی جرات راه رفتن روی ان را ننداشته  باشد و اگر انگونه شود ما در پاسداشت خون این شهدا گام بر داشته ایم.

رازیانی گفت: این راه سیره و گفتمان باید ادامه یابد به برکت خون شهدا و جبهه مقاومت این خط پر رنگ شده و ثمرات آن در حال آشکاری است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: خوشبختانه مردم ما هوشیار و آگاه هستند اما دشمن هم از تمام ترفند ها استفاده می کند و سعی دارد با اجرای برنامه ای مختلف مردم را گمراه کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:لازم است تا در همه برنامه های خود از شهدای خدمت یاد کنیم  و در این چله خدمت هر کاری که می توانیم به نیت این شهدا انجام دهیم و در کنار این خدمت به تکلیف اصلی خود که همان جهاد تبیین است عمل کنیم .

حجت الاسلام رازیانی به اهمیت جهاد تبیین پرداخت گفت:جهاد تبیین یک ضرورت مهمی است که باید به آن پرداخته شود و تنها این مهم را صرف در شعار ندانیم بلکه در عمل به آن بپردازیم و سخنان رهبر در خصوص این مهم را عملی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد:در پرتو آگاهی و روشنگری مردم یک حضور حداکثری و دشمن شکن در انتخابات خواهیم داشت و یک فرد اصلح انتخاب خواهد شد .

شرکت ۱۱ هزار دانش آموز بیجاری در طرح زندگی با آیه ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به طرح زندگی با آیه ها نیز اشاره کرد و ابرز داشت: طرح زندگی با ایه ها یک طرح بسیار خوب بود که اجرا شد بیش از ۷۷۰ هزار نفر در کردستان در آزمون پایانی زندگی با آیه ها شرکت کردند و مدرک را دریافت کردند.

وی تاکید کرد: تنها در مسابقه پیامکی استان که روزانه برگزار می شد بیش از ۱۸۰ هزار نفر در کردستان شرکت کردند و دربخش دانش اموزی ۱۱ هزار دانش آموز بیجاری شرکت داشتند و این طرح ادامه خواهد داشت و در ماه محرم اجراخواهد شد.

حجت الاسلام رازیانی خاطر شان کرد:رهبرعظیم الشان انقلاب گزارش طرح زندگی با آیه های را مشاهده کردند و ایشان  بر استمرار این طرح وآموزش همراه با معانی و فهم تاکید داشتند و ما نیز قطعا این مسیر را ادامه خواهیم داد.

کد خبر 1767639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha