طرح فعال‌سازی حمل و نقل عمومی در کربلای معلی

در تدارک برای زیارت اربعین حسینی، وزارت حمل و نقل عراق در جلسه با استانداری کربلای معلی، کمیته مشترکی به منظور تعیین مسیرها تشکیل دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا العربی، وزارت حمل و نقل عراق روز گذشته (سه شنبه ۲۲ خرداد ماه) از طرح یکپارچه برای فعال سازی حمل و نقل در استان کربلای معلی برای زیارت حسینی خبر داد و گفت: کمیته تعیین مسیرها به همین منظور تشکیل می‌شود.

کریم کاظم حسین، مدیرکل شرکت حمل و نقل مسافران و هیئت‌های اعزامی عراق در بیانیه‌ای گفت: بر اساس دستورات رزاق محیبس، وزیر حمل‌ونقل کشور، جلسه‌ای با استانداری در خصوص طرح  یکپارچه و آغاز به فعال‌سازی حمل‌ونقل در استان برگزار شد.

وی گفت: کربلای معلی یکی از استان‌هایی است که زیرساخت‌های توسعه‌یافته‌ای دارد و خیابان‌های عریض و وجود پارکینگ اتوبوس‌ها از ویژگی‌های آن است.

وی خاطرنشان کرد: سازماندهی این بخش به حمل و نقل کمک کرده است.

وی افزود: کمیته مشترکی از استانداری و شرکت عمومی برای مدیریت حمل و نقل خصوصی به منظور تعیین مسیر تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: روزهای آینده شاهد فعال شدن حمل و نقل برای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات و شهروندان خواهیم بود.

کریم کاظم  حسین در ادامه تصریح کرد:اتوبوس‌های حمل‌ونقل عمومی هم‌اکنون در استان‌های نینوا، دیاله، صلاح‌الدین و بصره و همچنین استان نجف‌الاشرف در حال فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: در روزهای آینده توسعه به سمت بقیه استان‌ها انجام خواهد شد که هماهنگی‌های لازم با استانداری ذی قار و دیوانیه در این زمینه صورت گرفته است.

کد خبر 1767714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha