آمادگی عراق برای برگزاری هشتمین دوره همایش بین‌المللی «اربعین»

دانشگاه ذی قار از آمادگی خود برای برگزاری هشتمین دوره همایش علمی بین المللی «اربعین» در پایان ماه آگوست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری کربلا، دکتر رائد الحسونه ،نماینده دانشگاه ذی قار در شورای علمی دانشگاهی به مرکز مطالعات کربلا  درباره آخرین آمادگی‌ها و مقدمات دانشگاه ذی قار برای هشتمین همایش علمی بین المللی اربعین گفت: این همایش در پایان آگوست آینده برگزار خواهد شد. بر اساس دستورات دکتر «یحیی عبدالرضا عباس» رئیس دانشگاه ذی قاربرای مشارکت فعال در هشتمین دوره این همایش آمادگی کامل را دارند.

وی ادامه داد: این دانشگاه با پژوهشگران و محققان ارتباط برقرار کرد و آنها به ارسال مقالات تحقیقاتی متعدد به این همایش متعهد شدند.  این مقالات به طور مستقیم به ایمیل دانشگاه یا به طور مستقیم به بخش اربعین مرکز مطالعات کربلا ارسال می شود.

الحسونة گفت: گروهی از اساتید دانشگاه ذی قار، مسئولیت ارزیابی مقالات تحقیقاتی شرکت کننده در این همایش به ویژه پژوهش های جامعه شناسی و علوم روانشناسی،هوش مصنوعی و سایر تخصص‌ها را برعهده دارند.

وی تاکید کرد:  دانشگاه ذی قار تمایل به ادامه همکاری و ارتباط با مدیریت مرکز مطالعات و تحقیقات کربلا دارد و تلاش می کند تا هشتمین دوره همایش اربعین را در شهر حله به بهترین شکل خود برگزار شود.

کد خبر 1763820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha