تظاهرات حامیان فلسطین در مقابل بانک سرمایه‌گذاری «میلان»

تظاهرات همبستگی با فلسطینی‌ها در مقابل شعبه بانک سرمایه گذاری «جی پی مورگان» مستقر در آمریکا در شهر شمالی «میلان» ایتالیا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آناتولی»، تظاهرات همبستگی با فلسطینی‌ها در مقابل شعبه بانک سرمایه گذاری «جی پی مورگان» مستقر در آمریکا در شهر شمالی «میلان» ایتالیا برگزار شد.

گزارش‌های رسانه‌ها حاکی از آن است که گروهی از فعالان جنبش «اقلیم نسل آخر» و «اقدام مستقیم غیرخشونت‌آمیز برای فلسطین آزاد»، رنگ قرمز را که نماد خون‌هایی است که در حملات اسرائیل علیه نوار غزه ریخته شده است، روی ساحل ریختند.

آنها همچنین پرچم فلسطین و بنری که روی آن نوشته شده بود «فلسطین را آزاد کن» حمل می کردند.

معترضان گفتند که این بانک را به دلیل همدستی در نسل کشی اسرائیل علیه فلسطینی ها با تامین بودجه رژیم صهیونیستی محکوم می کنند.

آنها همچنین استدلال کردند که دولت ایتالیا به ارسال تسلیحات به اسرائیل ادامه می دهد و گفتند تا زمانی که صادرات سلاح به اسرائیل ادامه دارد، آتش بس در غزه برقرار نخواهد شد.

معترضان گفتند تا زمانی که تسلیحات ایتالیا به اسرائیل ادامه دارد و دولت ایتالیا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت نشناخته است، این اعتراض‌ها ادامه خواهد داشت.

شرکت کنندگان در این تظاهرات از دولت ایتالیا خواستند تا به پیروی از کشورهای دیگر اروپایی مانند اسپانیا، نروژ، اسلوونی و ایرلند کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسد و همچنین فروش اسلحه به رژیم صهیونیستی را فورا متوقف کند.

اسرائیل به دلیل تداوم تهاجم گسترده خود علیه غزه که بخش‌های وسیعی از این خاک ساحلی را در میان کمبود مایحتاج ضروری و محدودیت‌های مداوم اسرائیل در ارسال کمک به ویرانه‌ای تبدیل کرده است، با محکومیت بین‌المللی مواجه شده است.

کد خبر 1767720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha