جنوب کرمان میزبان جشنواره ملی عکس نیکوکاری

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: بزودی جشنواره ملی عکس نیکوکاری در جنوب کرمان برگزار می شود.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: بزودی جشنواره ملی عکس نیکوکاری در جنوب کرمان برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: کارگاه عکاسی مستند اجتماعی از سری برنامه های این جشنواره ملی است که به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: جشنواره ملی عکس نیکوکاری دو روزه است و به صورت رایگان برگزار می شود.
حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: یکی از مباحثی که در این جشنواره مطرح است، گپ و گفت عکاسخانه پیرامون مستند نگاری می باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اینکه جشنواره ملی عکس نیکوکاری در روزهای جمعه ۲۵ و شنبه ۲۶ خردادماه برگزار می شود، اظهار کرد: اولین روز این جشنواره ملی در بخش ساردوئیه شعر درب پشت و دومین روز نیز در شهر جیرفت سالن شهید مداحی پور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: کارگاه عکاسی مستند اجتماعی با تدریس فرهاد سلیمانی برگزار می شود و دبیری این جشنواره را حسن غفاری بر عهده دارد.
حجت الاسلام حسینی توانمندسازی هنرمندان یکی از اولویت های این اداره کل برشمرد و خاطرنشان کرد: در همین راستا ظرفیت های قرارگاه شهید آوینی جنوب کرمان و موسسه فرهنگی هنری ندای دیانت سبزواران را پای کار آوردیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه نیکوکاری امری خداپسندانه است، تصریح کرد: گسترش فرهنگ نیکوکاری در جامعه باعث شکوفایی و بالندگی جامعه می شود و برگزاری این جشنواره گامی در جهت گسترش فرهنگ نیکوکاری است.

کد خبر 1767743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha