مردم هدفمند رأی بدهند

آیت الله عبادی با بیان اینکه باید به مردم آگاهی داد که فریب دشمن و رسانه را نخورند و رأی هدفمند و کارشناسی شده به انسان امین و آگاه بدهند، گفت: باید از فرصت کنونی برای بیداری و هوشیاری جامعه که می‌خواهد رأی سرنوشت‌سازی بدهد احساس مسئولیت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز چهارشنبه (۲۳ خرداد) در گردهمایی ائمه جمعه و استادیاران صالحین استان با بیان اینکه در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری قرار داریم، اظهار کرد: به هر زمانی از تاریخ برگردید اعم از نتایج خوب، دنیوی و اخروی و نتایج سوء، اینها محصول کار خود انسان است.

وی افزود: هر زمانی که بشر از حالت غفلت و بی‌توجهی بیرون آید سرنوشت خود را به خوبی رقم خواهد زد اما هر اندازه بشر در حالت بی‌توجهی بماند آسیب‌پذیر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: خداوند همه مخلوقات را از مبدأ تا مقصد هدایت فرموده و به انسان اختیار نسبی داده که راهش را مشخص کند و بقیه کار خود انسان است چون طرحی که خداوند داده همواره قانون هستی است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه بشر برای رسیدن به مقصد و کمال باید شرع الهی را برود و آن این است که از پیامبران و ائمه اطهار(ع) پیروی کند، تصریح کرد: بشر هر جایی براساس هوای نفس و بی‌توجهی و غفلت رفته است

وی ادامه داد: وقتی بحث مشکلات و آسیب‌ها و جنایات دشمن مطرح است اینها را خود بشر ایجاد می‌کند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مسئله غدیر به عنوان یک سمبل یک نقطه تاریخی نیست و قبل و بعد از آن را هم شامل می‌شود و تاریخ معینی ندارد، گفت: همواره دین خدا بر اساس پیروی از اوصیای انبیاء است حالا چه به وسیله آنان چه به وسیله نائب خاص و عام.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: این مسئله‌ای است که همه می‌توانند بفهمند کما اینکه در امور جزئی زندگی کاملاً متوجه هستند اما نسبت به سرنوشت خود بی‌توجه و غفلت دارند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه روزی را که مردم در سقیفه جمع بودند بی‌توجه بودند که چه کاری انجام می‌دهند، افزود: وقتی متوجه شدند که لشکر یزید در جریان حرّه مدینه را محاصره کرد و جان و مال و ناموس مردم غارت شد.

وی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی نبود با وجود کمونیست و لیبرال دموکراسی غرب دیگر اسمی هم از اسلام باقی نمی‌ماند، گفت: امام خمینی(ره) تأکید کرد که انقلاب را به دست نااهلان نسپارید؛ در این دولت‌هایی که آمد و رفت، دولت شهید رجایی در تراز جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: در دولت آیت الله رئیسی هم اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف زیرساختی و بین‌المللی رقم خورد اما کار مهمی که از ایشان باقی ماند اینکه دولت اسلامی را در چارچوبی فرصتی که داشت خوب انجام داد بنابراین الگویی که آیت الله رئیسی برای دولت تراز اسلامی گذاشت از همه کارهایش مهمتر است اما حافظ می‌خواهد که راه او را ادامه دهد.

آیت الله عبادی تأکید کرد: نباید اجازه دهیم از غفلت و بی‌توجهی جامعه سوء استفاده شود باید از فرصت کنونی برای بیداری و هوشیاری جامعه که می‌خواهد رأی سرنوشت‌سازی بدهد احساس مسئولیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به مردم آگاهی داد که فریب دشمن و رسانه را نخورند و رأی هدفمند و کارشناسی شده به انسان امین و آگاه بدهند، یادآور شد: دولت اسلامی را جامعه معین می‌کند و در این جهت کوتاهی کرده و باید در نزد خدا عذر بخواهیم اگر بر رأی ما خونی ریخته شده، جرم و قانون‌شکنی شده باید پاسخگو باشیم.

کد خبر 1767776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha