آمادگی مساجد برای میزبانی از برنامه‌های تبلیغی انتخابات

حجت الاسلام موسوی از آمادگی مساجد برای میزبانی از کاندیداهای ریاست جمهوری و ستادهای انتخاباتیشان خبر داد و گفت: کاندیداها می‌توانند در مساجد به تبیین برنامه‌ها و شعارهای انتخاباتی بپردازند.

حجت الاسلام «سیدیاسر موسوی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از اعلام آمادگی مساجد برای میزبانی از جلسات تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و ستادهای تبلیغاتیشان می توانند در مساجد به تبیین و معرفی برنامه های خود برای مردم بپردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: هرکدام از کاندیداهای ریاست جمهوری و هوادارانشان که نیاز دارند در مسجد با مردم دیدار، سخنرانی و برنامه هایشان را ارایه نمایند، می توانند به امام جماعت مسجد مورد نظرشان مراجعه و از این مکان های مقدس برنامه ها و شعارهای انتخاباتیشان را تبیین کنند.

پرهیز از تخریب و سیاه نمایی

 حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه فضای مساجد برای پرشور برگزار کردن انتخابات و کمک به انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری آماده است، تصریح کرد: به ائمه جماعات مساجد هم گفته شده که به ستادهای  انتخاباتی و فعالان مسجدی توصیه نمایند که از تخریب و سیاه نمایی، ارایه مطالبی که وحدت را برهم زند، پرهیز و فقط برنامه های کاندیدای مورد نظرشان را ارایه کنند.

تهیه بسته اخلاق انتخاباتی

وی از تهیه یک بسته محتوایی از سخنان مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات با عنوان «اخلاق انتخاباتی» به منظور بهره مندی ائمه جماعات مساجد خبر داد و گفت: ملاک ها و معیارهای رئیس جمهور منتخب از نگاه امامین انقلاب و اوصافی که مقام معظم رهبری در پیام تسلیتشان برای شهید جمهور توصیف نمودند و مطالبی که در سخنرانی ۱۴ خرداد داشتند، از جمله محتواهای تولیدی برای سخنرانی ائمه جماعات است تا مردم با استفاده از این شاخصه ها، مردم رئیس جمهور آینده را انتخاب کنند.

 حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: همچنین به ائمه جماعات نیز سفارش شده است که در جلسات تبیینی مساجد و در سخنرانی های پس از اقامه نماز جماعت برای مردم، اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری در این انتخابات را بیان نمایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان خاطرنشان کرد: این مرکز هم به منظور فراهم کردن حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری به زودی ابلاغیه‌ای برای ائمه جماعات صادر خواهد کرد.

کد خبر 1767858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha