تابستان برای بچه‌های مسجد تعطیل نیست

عزیزی از افتتاحیه طرح «مثل چمران» برای غنی سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد خبر داد و گفت: کانون‌های مساجد همه ساله در قالب برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی تلاش می‌کند تا علاوه بر سرگرمی، مباحث مهم آموزشی و مهارتی را نیز به متقاضیان بیاموزد.  

امیرحسین عزیزی_ مسئول کانون شهید مطهری آستان مقدّس آقاسیّدهاشم(ع) ورازگاه سنگر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از نهادهایی است که مجری طرح اوقات فراغت بوده و می‌تواند با برنامه‌ریزی به موقع و متنوع، اوقات خوش و مفیدی را برای دانش آموزان فراهم کند.

وی با بیان اینکه رفت و آمد و ارتباط خانواده‌ها در طول سال با برنامه‌های مساجد زمینه‌ای را برای اعتماد بیشتر آنها به وجود می‌آورد گفت: می‌توان ازین فرصت برای جلب نوجوانان و جوانان در برنامه‌های تابستانی در محیط امن مسجد استفاده کرد.

عزیزی افزود: کانون‌های مساجد همه ساله با آغاز فصل تابستان در قالب برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی تلاش می‌کند تا علاوه بر سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان مباحث مهم آموزشی و مهارتی را نیز به آنان بیاموزد.  

وی از افتتاحیه طرح «مثل چمران» برای غنی سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد (جوانه‌های صالحین) در تابستان ۱۴۰۳ خبر داد که با شعار «تابستان تعطیل نیست، مسجد محور پیشرفت» برگزار شد.

عزیزی اظهار کرد: ما در قرارگاه محله اسلامی روستای ورازگاه با همکاری کانون شهید مطهری و پایگاه مقاومت مالک اشتر ورازگاه در آستان مقدس آقا سیدهاشم ورازگاه اردوی یک روزه، پینت بال را در منطقه سراوان مورخ برگزار کردیم که مورد توجه و استقبال نوجوانان قرار گرفت.  

وی با بیان اینکه این کانون بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و هنری مناسبتی دینی و مذهبی را با حضور اهالی محل برگزار می کند، به سانحه دلخراش سقوط هلی کوپتر رییس جمهور و هیات همراهشان اشاره کرد و گفت: مراسم گرامیداشت شهدای خدمت نیز به پاس سه سال خدمات ارزشمند دولت سیزدهم و رییس جمهوری مردمی و خادم الرضا(ع)، در آستان مقدّس آقاسیّدهاشم علیه السلام ورازگاه برگزار شد.  

عزیزی در ادامه با اشاره به ایاد پیش رو و فرارسیدن عید قربان و غدیر اظهار کرد: در حال جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای ۲ ایستگاه صلواتی و پذیرایی شام و تهیه جوایز برای جشن بزرگ عید غدیر خم هستیم.

 وی اضافه کرد: در همین راستا اعلام شده که خیرین محترم کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت سپه ۵۸۹۲۱۰۱۳۱۱۴۵۸۰۱۸ به نام امیرحسین عزیزی واریز نمایند.

افتتاحیه طرح «مثل چمران» برای غنی سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد

افتتاحیه طرح «مثل چمران» برای غنی سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد

افتتاحیه طرح «مثل چمران» برای غنی سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد

کد خبر 1767859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha