۱۸ هزار طلبه در مدارس کشور اقامه نماز می‌کنند

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور گفت: ۱۸ هزار طلبه در مدارس سطح کشور اقامه نماز می کنند.

منصور سرگزی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی در خصوص جذب نیرو برای اقامه نماز در مدارس افزود: اجلاسیه نماز که قرار است به میزبانی خراسان شمالی برگزار شود، پیوستی دارد که به پیوست این کار، مجموعه ای از فعالیت ها و برنامه ها با هدف جذب بیشتر نسل نو به نماز و نماز جماعت و برنامه های اقامه نماز در کشور اتفاق می افتد.

وی با اشاره به برگزاری سی و یکمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو و رسالت ما» به میزبانی خراسان شمالی اضافه کرد: این اجلاس رویداد مهمی است و تمامی صاحب نظران تعلیم و تریت و همه افرادی که نقش مهمی در حوزه نماز نسل نو دارند، دست به دست هم می دهند تا در این رویداد مهم مجموعه ای از اقدامات و فعالیت ها و کارآمدی های موثرشان را به عنوان یک خدمات آموزشی، فرهنگی و تبلیغی به نسل نو ارائه دهند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور اظهارکرد: در این اجلاس موانع و آسیب های موجود بررسی می شود و نقش و وظایف تمام متولیانی که با نسل نو کار می کنند مخاطب این اجلاس هستند و باید نقش ها و وظایف خود را دنبال کنند.

سرگزی گفت: مدارس و دانشگاه ها مورد خطاب ما هستند و امید می رود تمام حوزه های فرهنگی، رسالت، ماموریت و وظایفشان را نسبت به تقویت و رونق نماز در بین نسل نو دنبال کنند.

وی اظهارکرد: برگزاری چنین رویدادهایی با این هدف اتفاق می افتد تا زمینه های رونق نماز در بین نسل نو را فراهم کنیم و نوجوانان و جوانان خدماتی را باید در حوزه آشنایی بیشتر با نماز، شیوه های انس بیشتر و ارتباط بهتر و شایسته با معبود خود دریافت کنند.

سی و یکمین اجلاس سراسری نماز با عنوان" نماز نسل نو و رسالت ما"  آبان ماه امسال به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود.

کد خبر 1767860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha