کمک به آزادی زندانیان باعث کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود

فرماندار ارومیه گفت: کمک به آزادی زندانیان یک امر خداپسندانه بوده و این امر مهم می تواند بسیاری از خانواده های گرفتار را از مشکلات معیشتی و آسیب های اجتماعی نجات دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه، از زندان مرکزی ارومیه بازدید کرد.

عماری در نشست با فتحی، مدیرکل زندانهای استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دستگاه های قضایی و زندان مرکزی و سایر متولیان مربوطه بیان داشت ارتقای سطح زیر ساختهای بهداشتی و درمانی، خدماتی، و رفاهی زندان جزو برنامه های اولویت دار بوده و لازم است در حداقل زمان ممکن با همکاری و مساعدت سایر دستگاه های اجرایی و موضوعات پیگیری و اجرایی گردد.

این مسئول لزوم رسیدگی به معیشت زندانیان و خانواده های آنان را مهم برشمرد و از مسئولین دستگاه های قضایی و زندان که در امر ایجاد کارگاه های متعدد جهت اشتغال زندانیان تلاش کرده اند تشکر و قدردانی نمود.

️فرماندار ارومیه بیان کرد: امیدواریم روز به روز شاهد کاهش جرم در جامعه بوده و آسیب ها و تنش های موجود با رعایت قوانین و مقررات و حفظ ارزش های انسانی به حداقل برسد.

وی افزود: هرچند افراد مجرم و بزهکار به عناوین مختلف گرفتار در زندان هستند علیرغم این همه مسئولین و متولیان امر با تلاش شبانه روزی خود با استفاده از تمام ظرفیت ها نسبت به تامین معیشت و ملزومات رفاهی و آسایش زندانیان اقدامات لازم را انجام داده و در پی ارتقای سطح زندگی آنها هستند.

️فرماندار ارومیه افزود: کمک به آزادی زندانیان یک امر خداپسندانه بوده و این امر مهم می تواند بسیاری از خانواده های گرفتار را از مشکلات معیشتی و آسیب های اجتماعی نجات دهد.

کد خبر 1767880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha