طرح غنی سازی اوقات فراغت در بشرویه اجرا می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه گفت: به همت کانون امامت با توجه به فرارسیدن فصل تابستان، طرح غنی سازی اوقات فراغت در بشرویه اجرا می شود.

عباس خاکشور-مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به اهمیت استفاده از فرصت تابستان جهت جذب جوانان و نوجوانان به سمت مساجد، کانون فرهنگی هنری امامت اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار خواهد داشت.

وی در ادامه بیان کرد: کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه با اجرای برنامه های متنوع در فصل تابستان در جهت غنی سازی اوقات فراغت به دنبال جذب جوانان و نوجوانان است.

خاکشور به برنامه های تابستانه طرح غنی سازی اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: طی فصل تابستان برگزاری حلقه های بصیرتی و گفتگو محور با محوریت نوجوانان را در دستور کار خواهیم داشت.

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در ادامه گفت: برگزاری کلاس های تقویتی و کمک درسی و رفع اشکال دروس از جمله دیگر برنامه های کانون امامت طی فصل تابستان است.

وی ادامه داد: در راستای غنی سازی اوقات فراغت طی فصل تابستان، کلاس های ورزشی در رشته های مختلف از جمله تیراندازی برای نوجوانان و جوانان به همت این کانون برگزار خواهد شد.

خاکشور در پایان عنوان داشت: از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری امامت طی فصل تابستان برگزاری کلاس‌های مهارتی ویژه بانوان و برگزاری اردو است.

کد خبر 1767886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha