انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است

حجت الاسلام رحمتی با یان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است، گفت: انقلاب ما انقلاب حضرت مهدی(عج) بوده و خدمت به این حکومت خدمت به حضرت مهدی(عج) است.

حجت الاسلام علی رحمتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه امربه معروف را توصیه و سفارش به خوبی ها عنوان کرد و اظهارداشت: در قرآن یک سوره کامل؛ سوره والعصر در باب امربه معروف وجود دارد.

مدیر مدرسه علمیه برادران پلدختر با اشاره به اینکه بعد از نعمت حیات، ایمان و ولایت بالاترین نعمتی که خدای متعال به انسان می دهد، عمر است، افزود: انسان نباید این عمر را که بالاترین سرمایه انسان است را هدر بدهد.

وی عنوان کرد: عمل صالح انجام دادن، توصیه به صبر، سفارش به حق و بیان واقعیت که در سوره والعصر به آن اشاره شده است همگی امربه معروف هستند.  

حجت الاسلام رحتمی با اشاره به جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، عنوان کرد: جهاد تبیین به معنای بیان واقعیت ها و حقیقت ها است، که باید با بیان واقعیت ها و تبیین حقیقت جلوی توطئه های دشمنان را گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از واقعیت ها این است که این حکومت ما حکومت الهی، اسلامی و مبتنی بر آموزه های قرآن است، سیره و سبک زندگی ما باید سیره اهل بیت(ع) باشد.

حجت الاسلام رحمتی با بیان اینکه سبک زندگی ائمه(ع) از گفتار آنان مشخص است، ادامه داد: امام رضا(ع) سه ویژگی مومنین را نگه داشتن اسرار و عدم قرار دادن در اختیار دشمنان، مدارا با مردم، صبر در ناملایمات زندگی بیان کرده است.

وی با بیان اینکه این انقلاب با همه انقلاب های دنیا متفاوت است، این انقلاب سال به سال با اقتدارتر می شود و یک انقلاب الهی است و به فرموده امام راحل انقلاب ما انفجار نور بود، اظهارکرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است، انقلاب ما انقلاب حضرت مهدی(عج) بوده و خدمت به این حکومت خدمت به حضرت مهدی(عج) است.

کد خبر 1767887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha