انتخابات مهمترین آوردگاه سیاسی پیش روی ملت ایران است

حیدری گفت: امروز انتخابات، مهمترین آوردگاه سیاسی پیش روی ملت ایران است و حضور پرشور مردم در این عرصه توطئه‌های دشمنان نظام را نقش بر آب می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در نشست با طلاب حوزه علمیه استان افزود: امروز انتخابات، مهمترین آوردگاه سیاسی پیش روی ملت ایران است و حضور پرشور مردم در این عرصه توطئه‌های دشمنان نظام را نقش‌برآب می‌کند.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: عملیاتی‌کردن چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت تعیین شده از طرف رهبر معظم انقلاب، همواره موردنظر دست‌اندرکاران امر انتخابات در استان است.

وی ابراز کرد: با وجود اهمیت امر انتخابات اما نباید این مسئله مهم کوچک‌ترین خللی در برنامه‌ها و خدمات دولت به مردم ایجاد کند.

حیدری ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در مدت خدمت خود الگوی جدیدی از حکمرانی که موجب ارائه خدمات بی‌شمار به ملت شد را به جامعه نشان داد.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر ضرورت تبیین خدمات آیت‌الله رئیسی گفت: رئیس‌جمهور شهید توانست در طول سه سال خدمت خود در حوزه خارجی موجب عزت ایران اسلامی شد.

وی تعامل با کشورهای همسایه، سفرهای خارجی بی‌شمار، عضویت ایران در ۲ سازمان مهم اقتصادی بریکس و شانگهای، تقویت معاونت اقتصادی وزارت خارجه و دیپلماسی اقتصادی، افزایش صادرات غیرنفتی و فروش نفت را از دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش سیاست خارجی عنوان کرد.

حیدری ادامه داد: رئیس‌جمهور شهید ضمن ارائه سبک صحیحی از حاکمیت و حکمرانی اخلاق‌مدارانه و نپرداختن به حاشیه‌ها؛ مدیریت در تراز انقلاب اسلامی را از خود به یادگار گذاشت.

وی احیای واحدهای راکد، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، تعریف و اجرای نهضت ملی مسکن، آبرسانی به روستاها و شهرهایی که از نعمت آب آشامیدنی پایدار محروم بودند را تنها بخشی از خدمات ماندگار آیت‌الله رئیسی عنوان کرد.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به بسیج‌کردن امکانات کشور برای خدمت‌رسانی به مردم از سوی رئیس‌جمهور شهید اظهار داشت: تک‌رقمی کردن نرخ بیکاری و تورم، افزایش مشارکت اقتصادی، تقویت اعتمادبه‌نفس و توانایی داخلی، ایجاد وحدت و همدلی، شانه خالی‌نکردن از مسئولیت از دیگر خدمت ماندگار آیت‌الله رئیسی است.

وی با تأکید بر پویش چله خدمت گفت: خدمت جهادی به مردم مهمترین مسئله‌ای است که موجب شادی روح شهید جمهور می‌شود و باید در این پویش کارهای جهادی را چندبرابر کرد.

کد خبر 1767898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha