در فضای انتخابات باید مراقب تخریب‌ها بود

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه در فضای انتخابات باید مراقب تخریب‌ها بود گفت: اجازه ندهیم برای دنیای دیگران، آخرت انسان خراب شود.

به گزارش خبرنگار شبستان، از همدان،  اجلاسیه بزرگ مبلغان همدان صبح امروز با حضور بیش از یک هزار نفر از مبلغان و روحانیون استان همدان برگزار و تا  ساعت ۱۸ امروز ادامه دارد.

 حجت الاسلام مهدی ارتقایی در مراسم آغاز اجلاسیه یک روزه مبلغان استان همدان در سالن همایش‌های بین المللی غدیرهمدان گفت: اولین اجلاسیه بزرگ مبلغین همدان قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار و دومین اجلاسیه مبلغان استان همدان در آستانه دهه امامت و ولایت، عید غدیر، انتخابات ریاست جمهوری و ماه محرم و صفر برگزار شده است.

در فضای انتخابات باید مراقب تخریب‌ها بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان ضمن تقدیر از حضور اساتید برجسته ملی در این همایش افزود:  شعار این اجلاسیه را« خدمت، دعوت ، روایت »  و گفتمان مشترک در سه محور غدیر، انتخابات و محرم است.

وی برپایی نمایشگاه با همکاری انتشارت انقلاب اسلامی از آثار و کتب مقام معظم رهبری در ۱۱۹ عنوان  را  از برنامه‌های جانبی دیگر در این اجلاسیه  برشمرد و تصریح کرد: برگزاری این جلسات موجب برکت و حرکت است که می‌تواند تعاملات را استمرار بخشد.

در ادامه حجت الاسلام حبیب الله شعبانی نیز با اشاره به اینکه برگزاری این جلسات در آستانه مناسبت‌های مهمی چون غدیر، انتخابات و ماه محرم  بسیار ارزشمند است گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های پیش روی روزهای آینده در کشور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان افزود: پس از شهادت شهدای خدمت شاهد تقویت سرمایه اجتماعی در جامعه بودیم جامعه بودیم و امروز در کنار حفظ این سرمایه، وظیفه ما تقویت و استمرار این روند است.

وی با بیان اینکه اگر کسی با نحوه اداره کشور آشنا باشد به سادگی در تبلیغات انتخاباتی هر وعده‌ای را نمی‌دهد تصریح کرد: رئیس جمهور باید با سازمان‌ها، ساختارها و پیچیدگی‌های خاص موجود آشنا باشد.

در فضای انتخابات باید مراقب تخریب‌ها بود

شعبانی با بیان اینکه در فضای انتخابات باید مراقب تخریب‌ها بود افزود: اجازه ندهیم برای دنیای دیگران، آخرت انسان خراب شود.

وی اضافه کرد: امروز نیاز به مدیری داریم که توانایی مدیریت در دوران تحریم را داشته باشد ما نیازمند مدیر اجرایی همچون شهید رئیسی هستیم.

امام جمعه همدان همچنین ضمن گرامیداشت یاد مرحوم آیت‌الله طه‌محمدی، گفت:  ایشان منشاء خدمات فراوان و پر برکتی برای استان همدان بودند و مردم قدرشناس همدان هیچ گاه این خدمات را فراموش نخواهند کرد.

در ادامه این اجلاسیه کارشناسان برجسته ملی در محورهای مختلف به تبیین مسائل حول محورهای انتخابات، غدیر و ماه محرم پرداختند.

 همچنین روحانیون حاضر از دیگر برنامه های جانبی در این اجلاسیه بهره‌مند شدند.

در فضای انتخابات باید مراقب تخریب‌ها بود

کد خبر 1767939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha