مشارکت سیاسی در امتداد ماندگاری نظام است

امام جمعه موقت تهران گفت: مشارکت سیاسی در امتداد مسیر ماندگاری نظام است که ملت ایران در صحنه های مختلف به خصوص انتخابات پیش رو رقم می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله « سید احمد خاتمی» در مراسم بزرگداشت هفدهمین سالگرد رحلت امام جمعه تیران با اشاره به اراده عالمان دینی برای نجات جامعه اظهارداشت: علمای دینی با زهد و تقوا برای جامعه خود کار می کنند و آنان دلسوز نظام و دین هستند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به نعمت نظام اسلامی افزود: حکومت طاغوت مردم ستیز و مخالف استقلال کشور بود و آنان با گسترش اسلام در ایران مخالف بودند اما با تحمل سختی ها انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: در این مسیر که سختی های زیاد تحمل شده امروز ملت ایران مسئولیت سنگینی برای حفظ نظام دارند تا پرچم انقلاب روی زمین نیفتد که برای حفظ نظام نیاز به مشارکت سیاسی بالا است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه حضور در انتخابات پیش رو برای ماندگاری نظام لازم است، تصریح کرد: مشارکت سیاسی در امتداد مسیر ماندگاری نظام است که ملت ایران در صحنه های مختلف به خصوص انتخابات پیش رو رقم می زنند.

وی در کنار مشارکت بالا انتخاب اصلح را مهم برشمرد و یادآورشد: مردم نقش مهمی در انتخاب کاندید توانمند دارند تا مسیر انقلاب را ادامه دهد و مثل ۳۳ ماه دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی خستگی ناپذیر باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید واقعیت خدمت و طراز خدمتگزاری را مشخص کرد و منتخب مردم باید مردم دار، ولایت مدار و مدیر و مدبر باشد.

وی ادامه داد: این ویژگی ها نباید در شعار محقق شود بلکه در صحنه عمل رئیس جمهور نسبت به این چنین ویژگی هایی پایبند بوده و پس از اخذ رای مسیر غلط نرود.

آیت الله خاتمی با اشاره به نظرسنجی که برای مشارکت سیاسی انجام شده، یادآورشد: مشارکت بالای ۵۰ درصد خواهد بود و دشمنان برای کاهش مشارکت سیاسی شکست می خورند.

کد خبر 1767980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha