حضور حداکثری در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود

به گفته حجت الاسلام مرادپور، در کنار طرفداری از کاندیداهای مورد نظر باید از تخریب سایر کاندیداها نیز پرهیز شود زیرا گاهی برخی از رفتارها موجب خوشحالی دشمن می‌شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  با دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: حضرت علی(ع) در وصف متقین می‌فرمایند: حتی صحبت کردن آنها نیز ثواب است زیرا بر اساس درستی و صحیح بودن گفته صحبت می‌کنند.


وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) تاکید دارند در میان انسان ها، اهل تقوی برترین و بهترین هستند، افزود: بنا به فرمایش ایشان گفتار اهل تقوا  درست، شعارشان اعتدال و میانه روی است. رفتارشان بر پایه تواضع است. دیده هایشان را بر آنچه خداوند تبارک و تعالی حرام کرده می بندند. گوش هایشان شنوای دانشی است که برایشان سودمند است. 


امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه تواضع این است که ما خود را در مقتبل خدا ارزیابی کنیم نه بندگان خدا، ادامه داد: اگر این گونه باشد چیزی برای فخر فروشی و تکبر باقی نمی‌ماند لذا مشی زندگی انسان‌ها باید بر اساس تواضع و فروتنی باشد.


وی با اشاره به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین و غزه عنوان کرد: این قبیل مسائل موضوعات انسانی است دل انسان‌های آزاده با دیدن این جنایت به درد می‌آید.


وی با بیان اینکه این رژیم کودک‌کش جنایات خود را به آخرین حد خود رسانده است، تصریح کرد: یک عده کودک زنان بی‌دفاع همواره هدف بمباران‌های رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند که امیدواریم خون پاک این شهدا موجبات سرنگونی هرچه زودتر اسرائیل غاصب را فراهم آورد.


امام جمعه ابهر با اشاره به اردوی جهادی قرارگاه حضرت زینب سلام الله در ابهر توضیح داد: این اردو در حوزه پزشکی و دندانپزشکی برگزار شد که یک اقدام بسیار پسندیده و خوب و قابل توجهی از سوی این گروه جهادی بود.


امام جمعه ابهر با بیان اینکه اگر بخواهیم این خدمات تداوم داشته باشد نیازمند امکانات هستیم توضیح داد: از مردم خیر ابهر درخواست داریم که مثل همیشه در خرید این لوازم به ویژه لوازم دندان پزشکی مانند یونیت‌های سیار مشارکت داشته باشند تا ارائه این خدمات تداوم داشته باشد.


وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات متذکر شد: موضوعات بسیار مهمی در انتخابات وجود دارد اما چیزی که از همه مهمتر است و مومنین باید در این زمینه احساس وظیفه کنند حضور حداکثری در انتخابات است که خواسته مقام معظم رهبری نیز است.


حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه افراط گرایی یکی از معضلات در انتخابات است، تصریح کرد: در کنار طرفداری از کاندیداهای مورد نظر باید از تخریب سایر کاندیداها نیز پرهیز شود زیرا گاهی برخی از رفتارها موجب خوشحالی دشمن می‌شود.

کد خبر 1768031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha