نامزدهای انتخابات با اخلاق‌محوری تبلیغ کنند

حجت‌الاسلام نکونام بر حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تاکید کرد و گفت: نامزدهای انتخابات و طرفداران آنان باید با اخلاق محوری گروه‌ها و افراد دیگر را زیرسوال نبرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۵ خرداد) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، بر حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تاکید کرد و گفت: نامزدهای انتخابات و طرفداران آنان باید با اخلاق محوری گروه‌ها و افراد دیگر را زیرسوال نبرند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تشخیص فرد اصلح در انتخابات برای انقلاب و مردم بسیار مهم است، افزود: رئیس جمهور باید اهل جهاد و خدمت و خستگی ناپذیر و شنوای دردهای مردم باشد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید اخلاص در عمل داشته باشد، اظهار کرد: او باید با باور قلبی و عمقی به مردم برنامه‌های خود را پیش ببرد و با بهره گیری از ظرفیت‌های جامعه برای ارتقای سطح زندگی‌ مردم بکوشد.

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه کاندیداها و عموم مردم باید در مسئله انتخابات اتحاد و همدلی داشته باشند، تصریح کرد: باید مراقب باشیم که چوب اختلافات را نخوریم که اگر وحدت در کشور خدشه‌دار شود مملکت آسیب می‌بیند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر(ع)، خاطرنشان کرد: مناسک مشترک حج که امروز برگزار می‌شود در راستای روایات امام باقر(ع) بوده که نتیجه آن اتحاد بین مسلمانان شده است.

کد خبر 1768043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha