۶۰۰ فعال قرآنی از استان زنجان در چهل و هفتمین مسابقات قرآن ثبت نام کردند

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۰ فعال قرآنی در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه شرکت کردند، گفت: ثبت نام تمامی رشته ها تا ۲۹ خرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام سید موسی موسوی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۶۰۰ فعال قرآنی در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه شرکت کردند و ثبت نام تمامی رشته ها تا ۲۹ خرداد ادامه دارد.

وی ادامه داد: مجموع ثبت نام کننده ها تا روز شنبه ۲۶ خرداد ۶۰۰ نفر است و بیشترین تعداد شرکت کننده در شهرستان زنجان و کمترین تعداد در ماهنشان، بیشترین نفرات ثبت نام کننده در رشته ترجمه سوره ها است و کمترین تعداد نیز در رشته معارف صحیفه سجادیه ثبت نام کرده اند.

به گفته موسوی، طبق آیین نامه، مرحله شهرستانی مسابقات رشته های آوایی باید در بازه زمانی ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر و مرحله استانی رشته های آوایی باید در بازه زمانی ۱ تا ۲۹ مرداد سالجاری برگزار شود، همچنین زمان مسابقات شهرستانی و استانی بخش معارفی که بصورت کتبی برگزار خواهد شد به ترتیب روز پنجشنبه ۱۱ مرداد و  پنجشنبه ۲۹ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح خواهد بود و نفرات اول هر رشته در مرحله استانی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی در پایان گفت: نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال در ۲ رشته حفظ کل و قرائت تحقیق و علاقه مندان آقا و خانم با سن بیشتر از ۱۸ سال میتوانند تا ۲۹ خرداد برای ثبت نام در تمامی رشته های آوایی و معارفی، دانلود آیین نامه و منابع مسابقات به سایت my.oghaf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1768093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha