نمازخانه ها را محور برنامه های فرهنگی دستگاه های اجرایی قرار دهیم

ذاکریان با بیان اینکه مهم ترین برنامه فرهنگی مشترک و فراگیر بین دستگاه های اجرایی اقامه نماز است، گفت: نمازخانه ها را محور برنامه های فرهنگی دستگاه های اجرایی قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان در اولین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اظهارکرد: مهم ترین برنامه فرهنگی مشترک و فراگیر بین دستگاه های اجرایی اقامه نماز است.


وی با بیان اینکه باید به این برنامه فرهنگی از زوایای مختلف توجه کرد، بیان داشت: نمازخانه محوری را باید در دستگاه مورد توجه قرار دهیم.


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه این رویداد فرهنگی صرفا به ۲۰ دقیقه برپایی نماز نباید ختم شود، گفت: مسجد هیچگاه و در هیچ زمانی از تاریخ فقط به عنوان یک مکان مقدس برای اعمال عبادی و فردی محسوب نمی‌شود، بلکه مسجد تجلی یک فرهنگ و تفکر اسلامی بود که در دستگاه های اجرایی این محوریت می تواند در نمازخانه ها رخ دهد.


ذاکریان خاطرنشان کرد: امام جماعت در طراز انقلاب باید علاوه بر اعمال واجب و مستحب عبادی، بصیرت افزایی، دشمن شناسی معرفی ثمرات این انقلاب و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و عملی کردن مسیره امام (راحل) را در نظر داشته باشند که فعالیت های امام جماعت این اداره کل در این زمینه قابل تقدیر است.


وی به برگزاری برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت که از سوی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی در هفته گذشته برگزار شده بود اشاره کرد و افزود: همدلی همکاران در اجرای برنامه های فرهنگی قابل تقدیر است.


 

کد خبر 1768109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha