طرح‌های نیمه‌تمام دولت شهید رئیسی در بنیاد شهید لرستان تکمیل می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان با اشاره به خدمات دولت شهید رئیسی در استان لرستان گفت: این برنامه‌های سه ساله باید جمع بندی و گزارش عملکرد ارسال شود و  همچنین طرح های نیمه تمام طی مدت باقی مانده باید تکمیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز در دیدار با استاندار و معاونین که با حضور معاونین و روسای بنیاد شهید شهرستان‌ها و موسسه های وابسته به بنیادشهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، اظهارداشت: طبق دستورالعمل ابلاغی کارهای نیمه تمام در بحث ایثار و شهادت طی مدت باقی مانده باید تکمیل شوند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: طی سه سال اخیر جشنواره ملی موسیقی مقاومت به میزبانی پنج کشور حوزه مقاومت وبا حضور ۶۰۰ مهمان به مدت دو روز برگزار شد.


وی بیان کرد: بعد از ۱۰ تا ۱۲ سال برای اولین بار در این دولت بالای ۸۰ نفر اعزام والدین شهدا به عتبات عالیات با هزینه بنیاد انجام شد.


حجت الاسلام هاشمی بیان‌کرد: برگزاری کنگره شهدای استان، برپایی موکب اربعین، مشاورین وزرا و ارتقای ۸۰ درصد تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران از دیگر اقدامات است.


وی با اشاره به اینکه باید کارنامه دولت شهید رئیسی را این نهاد در این سه سال جمع بندی و ارائه دهیم، گفت: در بحث اشتغال نیز اقداماتی در راستای ارائه تسهیلات خوداشتغالی، برگزاری آزمون جذب فرزندان شهید و جانبازان ۷۰ درصد در دستگاه های اجرایی، برپایی کلاس های توانمند سازی  برنامه های فنی حرفه ای و شرکت های خصوصی انجام شده است.


حجت الاسلام هاشمی با اشاره به حوزه مسکن اظهارکرد: بنیاد شهید اسامی ایثارگرانی را که در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند را در اختیار بنیاد مسکن قرار می‌دهد که در اولویت قرار بگیرید.

کد خبر 1768116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha