برگزاری جشنواره کشوری تجلیل از حافظان کل قرآن کریم در جهرم

عزیزی نیا از برگزاری جشنواره کشوری تجلیل از ۴۵ حافظ کل قرآن کریم با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی در جهرم خبر داد.

حسن عزیزی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس  گفت: جشنواره تجلیل از ۴۵ حافظ کل قرآن کریم و ۱۶۸ فارغ التحصیل طرح ملی احسن الحدیث همزمان با سالروز میلاد امام هادی علیه السلام، روز شنبه مورخ ۲ تیرماه در محل امامزاده حسین علیه السلام جهرم برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله میهمانان ویژه این مراسم نابغه قرآنی جهان اسلام حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی است که علاوه حضور در مراسم، دیداری نیز به صورت خصوصی با حافظ کل قرآن و اعضای کادر مجموعه دارالتحفیظ الهادی علیه السلام خواهد داشت.

مدیرعامل موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی علیه السلام به دیگر برنامه های این جشنواره اشاره کرد و افزود: از ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه، حافظان قرآن در گلزار شهدای رضوان حضور پیدا می‌کنند و  از مقام شامخ شهیدان تجلیل می کنند.

وی ادامه داد: سپس حافظان قرآن پس از زیارت مرقد مطهر امامزاده فضل بن موسی علیهما السلام به صورت کاروان خودرویی در سطح شهر مورد تکریم و تجلیل مردم قرار خواهند گرفت و در ادامه به سمت امامزاده حسین علیه السلام که محل برگزار مراسم و آیین تجلیل مردمی می باشد حرکت خواهند کرد. 

لازم به ذکر است، از دیگر عناوین این آیین که به مناسبت میلاد امام علی نقی(ع) برگزار می شود، اجرای ویژه برنامه طنز است که با حضور صدا پیشه و طنز پرداز معروف صدا و سیما  «سید رسول خاموشان» اجرا می شود.

کد خبر 1768117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha