۴۰۰ پایگاه در گلستان آماده جمع آوری نذورات قربانی

بابایی گفت: همزمان با عید سعید قربان، ۴۰۰ پایگاه در سراسر استان گلستان نذورات قربانی مردم را جمع آوری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عیسی بابایی در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با عید سعید قربان، ۴۰۰ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در سراسر استان آماده جمع آوری نذورات مردم و توزیع بین نیازمندان و بیماران صعب العلاج است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: این پایگاه ها شامل؛ دفاتر امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه های مستقر در میادین اصلی شهرها است.

وی ادامه داد: نذورات جمع آوری شده در این پایگاه ها با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بدسرپرست و خانواده های دارای بیمار صعب العلاج در روز عید قربان بین نیازمندان توزیع می شود.

بابایی اظهارداشت: نیکوکاران گلستانی می توانند با تحویل نذورات خود اعم از دام زنده، گوشت و پوست دام به این پایگاه ها، در روز عید شادی را را به نیازمندان اهدا کنند.

وی با بیان اینکه مردم نوعدوست با هر مبلغی می توانند در پویش نذر قربانی شرکت کنند، گفت: کمیته امداد براساس نذورات نقدی جمع آوری شده و نیت افراد مشارکت کننده، دام زنده تهیه کرده و پس از ذبح آن، در کمترین زمان ممکن گوشت قربانی را بین نیازمندان مناطق محروم توزیع خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: هفت قربانگاه مرکزی نیز در شهرستان های آزادشهر، گنبدکاووس، گالیکش، کلاله، مراوه تپه، آق قلا و کردکوی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۵۹ میلیارد تومان نذورات عید قربان در سال گذشته، پیش بینی کرد: امسال ۶۰ میلیارد تومان نذورات قربانی در استان جمع آوری شد.

بابایی در خصوص روش های غیر حضوری مشارکت مردم در طرح نذر قربانی، گفت: مردم علاوه بر نرم افزارهای مجازی و کد آسان پرداخت #۱*۰۱۷*۸۸۷۷*، می توانند از طریق سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی نذورات خود را پرداخت کنند.

کد خبر 1768121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha