پیش بینی جمع آوری ۶۰میلیارد تومان نذورات قربانی در مازندران

معافی از برپایی ۳۵۰پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در مازندران خبر داد و گفت: تلاش داریم میزان مشارکت مردم نیک اندیش استان در روز عید قربان به ۶۰میلیارد تومان برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی- مدیر کل کمیته امداد مازندران در جمع خبرنگاران به تکاپوی مراکز نیکوکاری و مددکاران استان برای جمع آوری نذورات قربانی با هدف رونق بخشیدن به سفره نیازمندان اشاره و اظهار کرد: ۵۰ قربانگاه ابراهیمی در سراسر استان با نظارت دامپزشکی برپا می می شود.

وی افزود: ۳۵۰ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی نیز شامل ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مستقر درمیادین اصلی شهرها در روز عید سعید قربان فعالیت خواهد داشت.

معافی با بیان اینکه مردم نیک اندیش مازندرانی سال گذشته بیش از ۴۸ میلیارد تومان در قالب وجه نقد و گوشت قربانی به نیازمندان مساعدت نمودند، اظهار امیدواری کرد امسال این رقم به ۶۰ میلیارد تومان برسد.

وی گفت: نذورات قربانی جمع آوری شده با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست، خانواده‌های دارای بیماران صعب العلاج و ... در همان روز عید و در سریع‌ترین زمان توزیع خواهد شد.

معافی با بیان اینکه مشارکت مردم در پویش «نذر قربانی» با هر مبلغ امکان‌پذیر است، اذعان کرد: کمیته امداد بر اساس نذورات نقدی جمع آوری شده و نیت افراد مشارکت کننده نسبت به تهیه دام زنده و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به روش‌های غیرحضوری  جهت مشارکت مردم درپویش «نذر قربانی»  تصریح کرد:این روش ها شامل کد دستوری#۱*۰۱۱*۸۸۷۷*، از طریق سایت همدلی، نیکوکاری الکترونیک مازندران به آدرس takl.ink/Hamdeli.mzn  و واریز وجه نقد به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ نزد بانک ملی برای اهدای نذورات قربانی فراهم شده است.

کد خبر 1768154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha