از حسینیه کودک تا کادرسازی نوجوانانه در مسجد چهل‌تن رشت

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه در مسجد امام صادق (ع) چهل تن رشت حسینیه کودک راه اندازی شده است، گفت: این مسجد با رویکرد نوجوان محور فعال است.

حجت الاسلام حامد حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان مسجد چهل تن در ایام های مختلف فعال است، گفت: برنامه های متعددی در ایام های مختلف مذهبی  در این مسجدتدارک دیده شده و اجرایی می شود.

امام جماعت مسجد امام صادق (ع) چهل تن رشت با بیان اینکه رویکرد این مسجد پرورش جوانان با اخلاق و با استعداد است، گفت: رویکرد این مسجد نوجوان محور است.

وی به اقدام دیگر این مسجد اشاره کرد و افزود: مادرانی که با فرزندان خردسال به این مسجدجهت فریضه نماز یا شرکت در مراسم های مذهبی حضور دارند می تواند از حسینیه کودک جهت نگهداری کودکان این مسجد بهره مند شوند. ‌

مسجدی با حسینیه کودک/ مسجد چهل‌تن رشت با رویکرد نوجوان محوری

حجت الاسلام حبیبی افزود: این حسینیه با هدف نگهداری فرزندان خردسال و بهره مندنی اولیاء از محافل مذهبی تدارک دیده شده، در آن حسینیه کودکان نیز به شیوه کودکانه از مربیان حاضر در حسینیه از  محفل های مختلف مذهبی و دینی بهره مند خواهند شد.

امام جماعت مسجد امام صادق (ع) چهل تن رشت با بیان اینکه برنامه های تفریحی، علمی و آموزشی با هدف جذب جوانان با استعدا و با اخلاق در این مسجد برپا می شود، تصریح کرد : جذب جوانان به سمت مسجد از الویت های این مسجد است که خوشبختانه تا حدی موفق بودیم.

مسجدی با حسینیه کودک/ مسجد چهل‌تن رشت با رویکرد نوجوان محوری

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان کانون گرم خانواده و جوانان را هدف قرار داده است، گفت: با بهره گیری از ظرفیت های مساجد می توان جوانان را در برابر توطئه های دشمنان واکسینه کرد.

حجت الاسلام حبیبی به برگزاری دعای عرفه در این مسجد اشاره و خاطر نشان کرد: دعای پر فیض عرفه فردا ساعت ۳۰ :۱۷ دقیقه در این مسجد برگزار خواهد شد.

مسجدی با حسینیه کودک/ مسجد چهل‌تن رشت با رویکرد نوجوان محوری

امام جماعت مسجد امام صادق (ع) چهل تن رشت با اشاره به اینکه روز عرفه، زمزمه روح بخش دعای عرفه سفارش شده است، اظهار کرد: در آیات و روایات آورده شده است اگر نتوانستید از فرصت های شب های قدر برای توبه بهره گیرد، می توانید در روز عرفه از این فرصت بهره گرفته و به درگاه الهی توبه و دعا انجام دهید، روز عرفه بهترین زمان بخشش و توبه به درگاه الهی است.

مسجدی با حسینیه کودک/ مسجد چهل‌تن رشت با رویکرد نوجوان محوری

کد خبر 1768176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha