افزایش بودجه فرهنگی نیاز بهشهر برای توسعه بخش فرهنگ و هنر است

میرزایی گفت: افزایش بودجه فرهنگی نیاز شهرستان بهشهر برای توسعه بخش فرهنگ و هنر است که باید مورد توجه مدیران ارشد استانی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  علی اصغرمیرزایی_ فرماندار بهشهر،  امروز شنبه (۲۶خرداد)  در دیدار با احسان آهنگر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: شهرستان بهشهر دارای فرهنگی غنی و هنرمندان بالقوه ای است که باید در راستای ارتقای استعدادهای آنها گام های اساسی برداشته شود.
وی بر شناسایی کمبودها و پیگیری برای تأمین بودجه مورد نیاز و رفع این موارد تاکید کرد.
فرماندار بهشهر افزود: استفاده از ظرفیت جوانان و استعدادهای فرهنگی و هنری جهت اجرای برنامه های فاخر مذهبی و فرهنگی از موارد مهمی است که باید مورد توجه باشد.
میرزایی گفت: تخصیص بودجه متناسب با ظرفیت شهرستان و تامین نیروی انسانی مورد نیاز آن موارد مهمی است که باید مورد توجه باشد. 
احسان آهنگر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران هم شهرستان بهشهر را دارای ظرفیتهای بالا و چهره های شاخص در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه دانست و  گفت: هدف از این دیدارها در شهرستان های استان را افزایش تعامل و هم افزایی بین اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و مسئولین شهرستانی در جهت خدمت به مردم است.

کد خبر 1768178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha