نقش مشارکت مردم در افزایش نرخ ازدواج و فرزندآوری

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: تاثیر ظرفیت مردمی در افزایش نرخ ازدواج و فرزندآوری به مراتب بالاتر از سیاست‌های حاکمیتی است و باید از این پتانسیل به طور کامل و مطلوب استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، فریبا ولی پور، در آئین رونمایی پوستر جشنواره ملی شعر طنز جمعیت «قدم نورسیده» اظهار داشت:  اتفاقی که طی دهه هفتاد در حوزه جمعیت رخ داد یک اتقاق اقتصادی نبود و متاسفانه این سیاست غلط منجر به کاهش حدود صد هزار نفر از جمعیت هر استان شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان افزود: امیدواریم که بتوانیم با اقدامات موثر در حوزه افزایش جمعیت به یک نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: طی عمر دولت سیزدهم مجموعه فعالیت‌هایی انجام گرفته که منجر به مهار شیب سقوط جمعیت شده اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و بنا بر سرفصل وزارت، قانون به تنهایی جوابگوی این موضوع نیست و علی رغم مشوق‌هایی که وجود دارند به حد مورد انتظار نرسیده ایم بنابراین باید بال مردمی در کنار حاکمیت قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان بیان کرد: تاثیر ظرفیت مردمی در افزایش نرخ ازدواج و فرزندآوری به مراتب بالاتر از سیاست‌های حاکمیتی است و باید از این پتانسیل به طور کامل و مطلوب استفاده کرد.

نقش موثر مردم در افزایش نرخ ازدواج و فرزندآوری

پوستر جشنواره ملی شعر طنز «قدم نورسیده» رونمایی شد

پوستر جشنواره ملی شعر طنز «قدم نورسیده» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل بانوان استانداری لرستان و مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و معاونین این اداره کل و جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در سالن جلسات شهید حیدریان رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم لروند، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد و آقایی رییس اداره ارشاد شهرستان بروجرد، بعنوان دبیر استانی و دبیر اجرایی این جشنواره معرفی و احکام آنان ابلاغ شد.

گفتنی است، جشنواره ملی شعر طنز قدم نورسیده با موضوع فرزندآوری و جمعیت از سری طرح های قرارگاه شهید آوینی است که در قالب آثار آزاد برگزار می‌شود.

لازم به یادآوری است که مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریور جاری بوده و علاقه مندان جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره می توانند با شماره تلفن های ۰۶۶۴۲۵۳۸۰۰۵ و ۰۶۶۴۲۵۰۶۱۸۲ تماس حاصل کنند.

کد خبر 1768186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha