لزوم تقویت جشن‌های مردمی غدیر

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم استفاده از ظرفیت مواکب برای بزرگداشت عید غدیر در محلات تاکید کرد و گفت: باید از فضای جشن های غدیری برای تقویت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست اعضای ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر و دهه امامت و ولایت ضمن گرامیداشت روز عرفه عید عارفان و نیایش و عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع) اظهار کرد: قرائت دعای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج)، دعا برای سلامتی و توفیقات روزافزون رهبری و تحقق انتخاباتی دشمن شکن و حداکثری در حاشیه زمزمه دعای عرفه مورد توجه همگان باشد.  

لزوم تقویت جشن های مردمی غدیر| تقویت مشارکت مردم درانتخابات مورد توجه باشد

وی با اشاره به اهمیت غدیر گفت: بعثت رسول خدا حضرت محمدمصطفی(ص) و روز عید غدیر آغاز امامت و ولایت حضرت امیرالمومنین علی(ع) برای شیعیان از جایگاه خاصی برخوردار است که باید گسترش فرهنگ غدیر و ولایت مورد توجه همگان باشد.

لزوم تقویت جشن های مردمی غدیر| تقویت مشارکت مردم درانتخابات مورد توجه باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برفلسفه سیاسی ولایت استوار است، افزود: مازندران دیار علویان است و تمامی محلات و منازل این خطه از شمال کشور باید غدیری باشد.

وی با بیان اینکه مردم مازندران در تراز دیارعلویان هستند و برای بزرگداشت دهه امامت و ولایت به ویژه عید غدیر بصورت خودجوش پای کارهستند، برلزوم همگانی شدن جشن های خیابانی غدیر در سراسر استان تاکید کرد.

لزوم تقویت جشن های مردمی غدیر| تقویت مشارکت مردم درانتخابات مورد توجه باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم استفاده از ظرفیت مواکب برای بزرگداشت عید غدیر تاکید کرد و افزود: باید برنامه های فرهنگی این مواکب از پذیرایی ها پررنگ تر باشد.

وی خواستار فضاسازی شهری متناسب با دهه ولایت و امامت و جریان غدیر شد و گفت: باید از فضای جشن های غدیری برای تقویت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بهره گرفته شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر اشاره کرد و خواستار تبیین سیره عملی شهیدان حجج اسلام والمسلمین اکبری و قاسمی از شهدای حادثه بمب گذاری دفترمرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰شد.

وی بیان کرد: مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفت تیر به ویژه شهیدان قاسمی و اکبری و چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در ساری با محوریت تبیین دستاوردهای نظام و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار شود.

کد خبر 1768303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha