پویش «خطبه خوانی غدیر» در کانون‌های مساجد گیلان

حجت‌الاسلام حاجتی از برگزاری پویش «خطبه‌خوانی غدیر» همزمان با دهه امامت و ولایت در کانون‌های مساجد گیلان خبر داد و گفت: مسابقه «صدای کتاب» با محوریت خطبه غدیرخم و خوانش فارسی خطبه غدیر در ۱۱ بخش در این دهه برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام رضا حاجتی_ مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تبریک فرا رسیدن ایاد عرفه، قربان و غدیر، با بیان اینکه از عید قربان تا عید غدیرخم دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است بیان کرد: برای گرامیداشت این دهه برنامه‌های مختلفی در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تدارک دیده شده است.

وی از اجرای طرح تلاوت نور در مساجد خبر داد و افزود: برگزاری جشن‌های عید، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع گوشت نذری، ایستگاه صلواتی و برگزاری مسابقات کتابخوانی از برنامه‌های این ایام در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند.  

حجت الاسلام حاجتی اظهارکرد: مسابقه «صدای کتاب» با محوریت خطبه غدیر خم و خوانش فارسی خطبه غدیر در ۱۱ بخش در این دهه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان می‌توانند متن را از سامانه بچه‌های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir/ دریافت کنند تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را با خوانش متن همراه با رعایت اصول فن بیان، وضوح و طنین صدا و بدون صدای زمینه ارسال کنند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود در بازه زمانی ۲۸ خرداد تا پایان تیر ۱۴۰۳ در این مسابقه شرکت کنند.

کد خبر 1768311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha